Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenter: skal vokse underlivet selv. tips?


Anbefalte innlegg

Har aldri gjort det før. Forberedt på av det kommer til å gjøre vondt selvfølgelig. Men er lei av å bli "pinnsvin" to dager etter at jeg har barbert meg. Og blir så sår hvis jeg barberer meg oftere enn én gang i uka..

 

Noen som pleier gjøre dette selv som har tips? Voksstrips å anbefale? Triks som gjør det så lite smertefult som mulig? Er det Lurt å smøre på unirens etterpå?

Tenkte å kjøpe bikiniwax stripsen til veet og ta små områder av gangen.

 

Anonymous poster hash: 4ab81...d0b

 

Anonymous poster hash: 4ab81...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du blir sår av å barbere deg mer enn 1 gang i uka tror jeg du har veldig sensitiv hud. Da er det nok lurt at du kjøper noe after shave-krem, ja. Har dessverre aldri "hjemmevokset" meg selv, kun tatt brasiliansk på voksesalongen, da holder det seg i 4-5 uker ;-) eneste tipset jeg kan gi deg ifht hjemmevoksing er å la det gro til det ligger litt, også smøre på krem etterpå. Vær forberedt på å være rød en del timer etterpå. Du kan også gjerne gjøre det med ei venninne, ekstra moro ;-)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Nei, så ille er det da ikke :p hadde sex dagen etter jeg. Hu i voksesalongen sa at man er rød i 12 timer.

 

 

Unirens gjør jo at man unngår røde nupper og kviser.

Kviser der nede? o.O visste ikke det var mulig jeg.

 

 

Men altså, er du tøff så gjør du det selv, null stress :p Bare oppdater oss om hvordan det gikk ;)


Jupp. Er en grunn til hvorfor det ble med bare den ene gangen. Tar heller til takke med barberhøvelen og litt kløe når hårene gror ut igjen.

Barber annenhver dag så slipper du kløe ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...