Ovidia2 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Cows Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 DAGENS BILDE: Du er ikke redd for å gå utenom dine vante stier, Tove. Disse kyrne tror jeg ikke jeg hadde turt å yppe med. De minner mest om en gategjeng der de står og skuler på fotografen. Bildet gjør seg godt i sorthvit, hvor fokuset trekkes mot de nærmest identiske positurene til rusleburgerne. Det hadde gjort seg enda bedre uten de kryssende trådene, men da hadde jeg kanskje ikke villet stå der. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Tusen takk! Så hyggelig at dette ble dagens bilde..jo et område jeg ikke oftest ferdes i...så trygt med det gjerdet innimellom, var en sen kveld i Sverige på hjemvei fra min datter i Uppsala. Disse stod langs veikanten og mørket begynte legge seg......synes de er ganske uttrykksfulle MVH Tove Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Gratulerer med dagens bilde. Liker bildet og uttrykket til kuene. Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Gratulerer med en flott gjeng gangster kyr Veldig passende etterbehandling! Mvh Tommy Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Gratulerer med Dagens Bilde, - hyggelig og fortjent ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) He,he, tøff gjeng i skinnklær! Gratulerer! Endret 15. oktober 2013 av Olympen Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Gratulerer, Tove! Tøffe disse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg