Remekboy Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 hei når jeg og mine venner spiller online sliter vi med at etter end mission så blir vi spredt rundt på forskjellige servere. Når jeg starter session så inviterer jeg mine venner til et spill for kun inviterte, så starter vi oppdrag via tlf, etter avsluttet oppdrag får vi mulighet til å stemme på div races og greier noe vi avbryter fordi vi vil starte oppdrag fra tlf, og da blir vi spredt på forskjellige servere og en av oss må gå ut av online delen så inn igjen for å starte nytt spill kun for inviterte. Er det en feil i spillet, eller er det noe jeg gjør galt? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Stem på "free roam" (eller var det freemode?) i voting-bildet, så havner alle i samme session etterpå. Lenke til kommentar
Remekboy Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Aha, takk Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er også "viktig" å stemme freemode og ikke trykke quit for da risikerer du å bli bad sport (om ikke jeg har misforstått og at det gjelder kun om du quiter midt i et mission). Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvor er det vanlig å finne bankbiler på Singeplayer? Lett i over en time nå både i byen, og mottorveien, men ikke funnet en eneste... Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå