Gå til innhold

Ny mobil - 3gs'en tok kvelden

Tetra57

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter 3 år tok den gamle Iphone 3gs mobilen min kvelden forrige uke. Jeg er derfor ute etter ny smartmobil, og ble veldig interessert i LG Optimus F5 etter en meget positiv test her på Amobil. Det virker å være en "good-value" mobil med mye av den nyeste teknologien. Det er også i dette prissegmentet jeg ønsker å ligge. Har forumet noen forslag til verdige alternativer? Setter pris på om noen som har erfaringer med LG F5 ønsker å dele de, både positive og negative. Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-k4hfXf

Jeg ville gått for en nexus 4. Den er bra rask og den tilfredstiller mest sannsynlig kravene dine. Og ikke så altfor dyr heller.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Du har fortsatt reklamasjonsrett på en 3GS. Tok den knekken på seg selv, eller tok du knekken på den? Dersom førstnevte vil du kunne få en helt ny 3GS som du kan selge, ha liggende ellers får du cash hvis de ikke har flere inne. Enjoy! Ring apple.no eller gå dit du kjøpte den og si at du vil sende inn en 3gs og bruke reklamasjonsretten.

"Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år. Dette vil gjelde for eksempel tv, pc og mobiltelefon."

http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Du har fortsatt reklamasjonsrett på en 3GS. Tok den knekken på seg selv, eller tok du knekken på den? Dersom førstnevte vil du kunne få en helt ny 3GS som du kan selge, ha liggende ellers får du cash hvis de ikke har flere inne. Enjoy! Ring apple.no eller gå dit du kjøpte den og si at du vil sende inn en 3gs og bruke reklamasjonsretten.

"Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år. Dette vil gjelde for eksempel tv, pc og mobiltelefon."

http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon

Det går rett og slett ikke an å lade den lenger. Dette skjedde plutselig, uten at jeg på noen som helst måte har mistet den i bakken eller lignende. Så en kan vel si at den tok knekken på seg selv. Takk for innspillet, skal se på saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...