huf Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er morro å mekke logoer for andre Bruker du ikke antialising? Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Mitt forslag Det definitivt beste forslaget til nå! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er morro å mekke logoer for andre Bruker du ikke antialising? vanligvis, jo... men av en eller anna grunn har eg ikkje gjort det på desse logoane. Blir dei valgt, skal det ikkje vere verdens største problem å antialiase dei litt... ... Edit: no skjønner eg korfor. Har brukt sånn "anti-antialiasing" (strong?) instilling når eg skreiv, som er grunnen til dårlig antialiasa tekst. Kan fikse det når eg kommer heim. (er på jobb no, og etterpå skal eg på lan uten inett... ) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Her er mitt forsøk ivertfall.. Take it or leave it.. Du kan sikkert få med psd fila viss du vil også.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Mekka noe på et par minutter.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Her er mitt forsøk ivertfall..Take it or leave it.. Du kan sikkert få med psd fila viss du vil også.. url er no dritt! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Her er mitt forsøk ivertfall..Take it or leave it.. Du kan sikkert få med psd fila viss du vil også.. Hm... Hvor er forslaget ditt, sa du? :wink: EDIT: Ach, du ble før meg, flodhest! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Mitt forslag Det definitivt beste forslaget til nå! Hehe, nesten like bra som den logoen jeg lagde til amotor.no: Lenke til kommentar
IroX Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 ikke for å trenge seg inn på, men kan noen av dere lage en logo for en CS-clan?? hvis dere gidder, så må logoen hete <Snakes> www.clan-snakes.tk (vær så snill!) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Muligens litt for sent ute, men det skader da ikke å prøve Hvordan siden ser ut med logoen, kan sees HER Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg likte PoleCat sin... men hvilket 3D program bruker du PoleCat? Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 PoleCat er vinneren til nå, spør du meg. *lure på hvilket program han bruker* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg likte PoleCat sin... men hvilket 3D program bruker du PoleCat? Hehe.. Det sier jeg ikke! Neida, jeg kombinerer Xara3D4 med PhotoShop (som forøvrig er verdens beste prog, gleder med til 8'ern er i hus!) Xara progget er glimrende til 3D tekst og symboler, mens PhotoShop selvfølgelig gjør resten av jobben (nesten av seg selv ) Fint at dere likte den da! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 offtopic er photoshop kåret til å være verdens beste eller er d din mening? lurer bare på hva som er beste egentlig.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 offtopicer photoshop kåret til å være verdens beste eller er d din mening? lurer bare på hva som er beste egentlig.... Det er mulig det bare er min mening.. Det var det jeg ville frem til. Kan noen nevne noe som fungerer bedre enn PhotoShop så skal jeg ikke si noe på det. Men jeg har prøvd en god del andre progs i samme kategori, og det er rett og slett klasseforskjell! (Synes JEG) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 PoleCat vant! Skal fikse siden i løpet av helga som kommer. Tusen takk for mange gide bidrag. Os en spesiell takk rettes til PoleCat. Gratulerer.... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Polecat sin var dritrå men litt utydelig.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Grattis polecat. Fin logo, men eg ville "forsterka" skrifta på en eller anna måte, den er litt utydelig lissom... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Grattis polecat.Fin logo, men eg ville "forsterka" skrifta på en eller anna måte, den er litt utydelig lissom... må si meg enig her ja. jeg synes logoen (den som vant) er litt vanskelig og lese. må liksom tenke litt før du ser hva som står der. men den var en skikkelig "beauty" da! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå