Gå til innhold

LAN:1337 - Kan noen være så snille og lage en logo for meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er morro å mekke logoer for andre :D

lan13373.jpg

Bruker du ikke antialising?

vanligvis, jo... men av en eller anna grunn har eg ikkje gjort det på desse logoane. Blir dei valgt, skal det ikkje vere verdens største problem å antialiase dei litt... ...

Edit: no skjønner eg korfor. Har brukt sånn "anti-antialiasing" (strong?) instilling når eg skreiv, som er grunnen til dårlig antialiasa tekst.

Kan fikse det når eg kommer heim. (er på jobb no, og etterpå skal eg på lan uten inett... :p)

Lenke til kommentar
Jeg likte PoleCat sin... men hvilket 3D program bruker du PoleCat?

Hehe.. Det sier jeg ikke! :D

Neida, jeg kombinerer Xara3D4 med PhotoShop (som forøvrig er verdens beste prog, gleder med til 8'ern er i hus!)

Xara progget er glimrende til 3D tekst og symboler, mens PhotoShop selvfølgelig gjør resten av jobben (nesten av seg selv :D )

Fint at dere likte den da!

Lenke til kommentar
offtopic

er photoshop kåret til å være verdens beste eller er d din mening?

lurer bare på hva som er beste egentlig....

Det er mulig det bare er min mening.. Det var det jeg ville frem til. Kan noen nevne noe som fungerer bedre enn PhotoShop så skal jeg ikke si noe på det. Men jeg har prøvd en god del andre progs i samme kategori, og det er rett og slett klasseforskjell! (Synes JEG)

Lenke til kommentar
Grattis polecat.

Fin logo, men eg ville "forsterka" skrifta på en eller anna måte, den er litt utydelig lissom...

må si meg enig her ja. jeg synes logoen (den som vant) er litt vanskelig og lese. må liksom tenke litt før du ser hva som står der.

men den var en skikkelig "beauty" da! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...