OscarWoHA Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg driver med et LAN-prosjekt. På hjemmesiden(ikke oppe enda) trenger jeg selvfølgelig en logo. Problemet er at jeg ikke har noen erfaring med å lage logo fra før. Jeg har drevet litt med Photoshop, men føler meg ikke god nok til å starte på en logo. Håper noen av dere kan komme med seriøse bidrag... Kriterier Dere gjør det gratis[*]Det må stå følgende tekst: LAN:1337 [*]Må matche til denne siden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vel, jeg skal lage noen flere forslag i morgen/finpusse denne... Den er i mine øyne ikke ferdig og/eller bra nok enda... men jeg er så trøtt nå, så jeg legger meg... kan heller fikse på den i morgen! Ps: konstruktiv kritikk TAKK! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har mange alternativer bygd på samme bilde. Du kan se den jeg syns ble best av de jeg fikk til: Flere kan du se her EDIT: Selvfølgelig skal de resizes.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 nytt forslag.. muligens litt sterke farger Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Måtte jo prøve.. Om det var vellykka får andre finne ut Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ompatut: den var najs, men hørt om antialising? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Mange gode forslag, men fortsatt ingen jeg har falt helt for... Fortsett å kom med forslag Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Mange gode forslag, men fortsatt ingen jeg har falt helt for...Fortsett å kom med forslag Ka med å komme med opplysninger om åssn du vil ha den? (farger, motiv ...) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 En som passer til dette: http://home.no.net/lan1337 Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Fin side. Savner litt detaljer/strukturer på krystall-greiene i midten (har ingenting med topic å gjøre, men jeg regner med at alle er glade for positiv kritikk) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Får håper jeg vinner :smile: Åpen seff for forslag. :smile: Si fra hvis du vil ha noe annerledes... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 enda en! EDIT: nå driter jeg i om jeg vinner/den passer til siden... dette var GØY :-) EDIT2: Yes Sir! I'm in that 70's mood Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Fin side. Savner litt detaljer/strukturer på krystall-greiene i midten(har ingenting med topic å gjøre, men jeg regner med at alle er glade for positiv kritikk) Takk for kritikken. Får se etterhvert hvordan det med krystall-greiene du nevner blir... *Prøve på nytt*http://home.tiscali.no/ompatut/Lan13372.jpg Godt forslag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 BARE OVERSE MITT DU Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 BARE OVERSE MITT DU Svar på tiltale: En som passer til dette:http://home.no.net/lan1337 Passer ikke "akkurat" Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Men jeg syns du er flink likevel... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Men jeg syns du er flink likevel... klart jeg er (takk ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er morro å mekke logoer for andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå