snusbogey Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei der ! har holdt på med ei jente nokså lenge nå og det er helt perfekt så tenkte nå snart var det på tide å spørre hun om "å bli sammen " men lurte på egentlig hvordan jeg skal spørre ? føler ikke jeg kan bare spørre "vil du bli sammen" syntes det blir for dumt så viste ikke om noen hadde noe greie tips ? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 holdt på?som dating? klining og klåing? ligge sammen? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Du sier ingenting om hvor gamle dere er, hvor lenge dere har "holdt på" eller så mye annet, men generelt bør det bety lite hvordan du legger fram forslaget ditt. Hvis hun liker deg like godt som du liker henne, vil hun samtykke uansett. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Du sier ingenting om hvor gamle dere er, hvor lenge dere har "holdt på" eller så mye annet, men generelt bør det bety lite hvordan du legger fram forslaget ditt. Hvis hun liker deg like godt som du liker henne, vil hun samtykke uansett. Støtter denne. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er også nysgjerrig på hva som legges i "holdt på" og ang alderen. Avhengig av definisjon og alder, så kan dette gå fra å være veldig uskyldig til å ikke være så uskyldig og avhengig av disse svarene, så kan det vel være lett å anta hvordan situasjonen er... Ut fra spørsmålene, så tipper jeg at TS er ganske ung? Dersom dere f.eks holder hverandre i hendene og ser hverandre inn i øynene, så kan det kanskje være greit å prøve å si noe som faller seg naturlig? Blir kanskje litt rart å spørre "vil du være sammen med meg?". Kanskje er det alt som at dere er sammen, bare at dere ikke har sagt det høyt? Jeg forstår ønsket om å ville definere det da, for man vil jo gjerne ha en dato å markere, i alle fall liker jeg slikt. Hva med å si noe som "Vi er vel sammen nå, er vi ikke?" eller "er du kjæresten min?" - jeg kan ikke legge ord i munnen på noen, men jeg ville sett an situasjonen og alt sånt. Dersom å holde på betyr å kysse/kline, så kan det jo passe å la det dukke opp når dere "holder på" Jeg forbeholder meg retten til å endre svar når jeg vet mer om hva det i dette tilfellet betyr å "holde på" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå