Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp om forhold ! :)

Anbefalte innlegg

Hei der ! :) har holdt på med ei jente nokså lenge nå og det er helt perfekt så tenkte nå snart var det på tide å spørre hun om "å bli sammen " men lurte på egentlig hvordan jeg skal spørre ? føler ikke jeg kan bare spørre "vil du bli sammen" syntes det blir for dumt så viste ikke om noen hadde noe greie tips ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også nysgjerrig på hva som legges i "holdt på" og ang alderen. Avhengig av definisjon og alder, så kan dette gå fra å være veldig uskyldig til å ikke være så uskyldig og avhengig av disse svarene, så kan det vel være lett å anta hvordan situasjonen er...

Ut fra spørsmålene, så tipper jeg at TS er ganske ung? Dersom dere f.eks holder hverandre i hendene og ser hverandre inn i øynene, så kan det kanskje være greit å prøve å si noe som faller seg naturlig? Blir kanskje litt rart å spørre "vil du være sammen med meg?". Kanskje er det alt som at dere er sammen, bare at dere ikke har sagt det høyt? Jeg forstår ønsket om å ville definere det da, for man vil jo gjerne ha en dato å markere, i alle fall liker jeg slikt. Hva med å si noe som "Vi er vel sammen nå, er vi ikke?" eller "er du kjæresten min?" - jeg kan ikke legge ord i munnen på noen, men jeg ville sett an situasjonen og alt sånt. Dersom å holde på betyr å kysse/kline, så kan det jo passe å la det dukke opp når dere "holder på" ;)

Jeg forbeholder meg retten til å endre svar når jeg vet mer om hva det i dette tilfellet betyr å "holde på" :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...