EvilSeagull Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg fikk med meg den FORBANNA digge dama med meg hjem og ho gjorde de sykeste tinga med meg! Slo meg, spytta på meg, satt på fjeset mitt + syke ting jeg ikke kan si på forumet engang! Jeg måtte bare få sagt det for det er ingen som tar telefonen kl 4 om natta. Achievement unlocked: Wildest fantasy! Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 ok ikke engang en high five? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Doesn't matter, had sex. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 En som har det morsomt bak tastaturet ser jeg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Jeg fikk med meg den FORBANNA digge dama med meg hjem og ho gjorde de sykeste tinga med meg! Slo meg, spytta på meg, satt på fjeset mitt + syke ting jeg ikke kan si på forumet engang! Jeg måtte bare få sagt det for det er ingen som tar telefonen kl 4 om natta. Achievement unlocked: Wildest fantasy! : Og det første du tenkte etterpå var: nå må jeg logge på diskusjon.no! Lå hun ved siden av deg når du skrev dette? Eller dro hun hjem like etterpå? Endret 13. oktober 2013 av Laughing Madcap Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Takk Jeg tror du er den eneste her som er glad på mine veine Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er disse tingene som ble nevnt her regnet som fine ting? Slåing, spytting, presse anus i trynet... 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Way to go! Follow your dreams. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå