Donke Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei, har akkurat kjøpt meg gta IV fra steam og har installert det, men når jeg åpner det, så står det at jeg må lage meg en bruker, og det gjorde jeg. Og når jeg har skrevet epostaddressen, fødselsdato, lagd meg brukernavn, passord osv, så står det: Sorry that is invalid, try again. Jeg skjønner ikke hva jeg jeg har gjort feil, har skrevet på alle feltene, men det funker ikke Hvis noen av dere har noe erfaring med dette hadde jeg blitt kjempeglad hvis noen kunne hjelpe meg med å løse problemet Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei! Er det "Games for Windows Live" du prøver å lage bruker på ? I så fall kan du bare lage en "offline" account. Lenke til kommentar
Donke Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Nei, det står at jeg må lage meg bruker på Social Club. Lenke til kommentar
Donke Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei! Er det "Games for Windows Live" du prøver å lage bruker på ? I så fall kan du bare lage en "offline" account. Nei, det står at jeg må lage meg bruker på Social Club. Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hmm..Prøv å oppdatere spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå