nilshv Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Tenkte å ta litt rustbeskyttelse før vinteren kommer. Har noe rust på skjermen ved ene hjulet. Dette er ikke en bil jeg bryr meg så veldig mye om, og tenkte at det jeg gjør nå bare er en løsning som forhåpentligvis varer ut vinteren. Kan jeg spraye grunning rett på rusten (uten å behandle den) og så litt maling utenpå? Eller må jeg ta bort rusten, så grunne så male? Siste vet jeg er best, men fungerer det å bare grunne over (slik at det ikke blir værre) ? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Dersom målet er at bilen ikke skal se rusten ut de neste 6 mnd, så er det bare å spraye over rusten. Gjerne gjenta prosessen hver gang rusten eter seg gjennom. Dersom målet er å utsette arbeidet til våren kommer, så må du få på noe tectyl eller noe voksaktig. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg hadde selv en gammel opel som rustet i filler. Jeg bare knakk av det som var kjeks, og hadde på Dax hårvoks, som du får kjøpt i klesbutikker. Det stoffet var helt satans jævlig å få ut av håret, så hvorfor ikke tenkte jeg. Og tror du jammen ikke at det satt på hele vinteren ? Fy faen for ett stoff. Og det selges til hår ?? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg bruker Dax hårvoks på turskoene. Umulig å få ut av håret og umulig å få av skoene. Best effekt med å varme sko under påføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå