assap2 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen med erfaring med å kjøpe mobil fra denne siden http://www.etrade.as/, er så lite vareutvalg der og med at jeg aldri har hørt om denne nettbutikken før er det greit å få høre erfaringen fra andre som har handlet der. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Jeg har allerede funnet en rekke skrivefeil. En bedrift er ikke særlig seriøs når nettstedene deres har masse skrivefeil. Jeg tror ikke det er smart å handle fra den siden. Når jeg trykker på den store "Kjøp" knappen på forsiden blir jeg videresent til "http://etrade.as.24nb4.srv.ip.no/", huh. Endret 12. oktober 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fryktelig nettbutikk. Handlet en iPhone der i september. Fortsatt ikke mottat noe som helst. Nå tar de ikke telefonen når jeg ringer heller. Lenke til kommentar
Mr JT Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kjøpte en iPhone der i desember, og mottok en som ikke var norsk og inneholdt et amerikansk simkort. Snakket med Apple support som sjekket opp imei nr og de fortalte at den ikke kunne brukes her i Norge. Tok deretter kontakt med Etrader (etrade.as) via epost og sendte iPhone i retur ved å benytte angrerettskjemaet. Siden har verken penger blitt tilbakeført, eller eposter blitt svart på..... Anbefaler INGEN å handle der..... Lenke til kommentar
Makaveli2612 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 kjøpte en iPhone i mars og har enda ikke fått den. Sendte inn angrerettskjema og pengene er enda ikke blitt tilbake betalt. LIGG UNNA! det er det beste rådet jeg kan gi. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Handler dere ikke med kredittkort?? Bruker man det er det ingen problem! Ingen vare, ingen betaling. Bevisbyrde hos selger! Bruk ALDRI noe annet enn kredittkort når dere handler på nettbutikker! Lenke til kommentar
xelp Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) "Vi tilbyr også henting på vårt hentelager i Oslo beliggende på Romsås Senter 1 , 3.etg 0970 Oslo"I første omgang hadde jeg tatt en tur innom her, siden de ikke oppgir noen annen adresse.Edit: Så sant dere bor nogenlunde i nærheten da, hehe. Endret 11. juni 2014 av ergal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå