Gå til innhold

3D TV'er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok! Er det egentlig noen vits å kjøpe seg 3D tv? Hvordan er de i motsetning til skikkelig 3D som på f.eks kino? Og er det ingen av dere som har hørt om merket? Da er det kanskje ikke verdt det å kjøpe den? Heller kjøpe Samsung, LG eller noe..?

Lenke til kommentar

Du må først velge om du skal ha passiv eller aktiv 3D.

Sånn som du ser på kino er passiv 3D (billigere briller), men på kinoen er det mye større oppløsning enn du får hjemme i stua. Mener at passiv 3D ikke viser full HD i 3D.

Aktiv 3D (brillene trenger batteri, er litt mer slitsomt for øynene etter min mening) viser 3Den i full HD.

PS: Rett meg gjerne om jeg tar feil.

Aldri hørt om merket du snakker om. Ville heller kjøpt LG eller Samsung.

Lenke til kommentar

Skjønner! Tror nesten jeg dropper 3D for denne gang og heller satser på Smart tv.. Hva er Smart 2.0? Er en Samsung 51" Plasma med Smart 2.0, men er vist ingen trådløsmottaker i tven. Er dette noe man kan kjøpe ved siden eller må man koble til med kabel?

Lenke til kommentar

Du kan ikke linke til den TVen du ser på? Blir litt enklere å se hva TVen har og sånt.. :)

Det skal sies at nesten alle (om ikke alle) 3D-TVer har Smart-funksjonalitet. Så en Smart-TV er egentlig det samme som en 3D-TV uten 3D.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Du kan ikke linke til den TVen du ser på? Blir litt enklere å se hva TVen har og sånt.. :)

Det skal sies at nesten alle (om ikke alle) 3D-TVer har Smart-funksjonalitet. Det er altså ikke noe forskjell på en 3D-TV og en Smart-TV (sånn bortsett fra at 3D-TVen kan vise 3D).

http://cdon.no/elektronikk/51_plasma-tv_samsung_ps51f4505awxxe-23098263 <-- Dette er TVen jeg snakker om :)

Lenke til kommentar

Den TVen kan vel knapt kalles en Smart-TV. Ifølge spesifikasjonene på NetOnNet har den verken støtte for internett-tilgang via kabel eller trådløst. Den har ingen nettleser, og under alle Smart-funksjonene står det "nei". :p

Smart-funksjonene til side. Styr unna TVen siden den ikke kan vise full HD.

Lenke til kommentar

Joda, den suger jo til noe. Men det er helt ukjent merke (for meg), og har lav oppdateringsfrekvens (hertz).

Jeg ville nok heller gått litt ned på størrelse og heller kjøpt et "bedre" TV fra et kjent merke som LG eller Samsung.

Hva vil det si? lav oppdateringsfrekvens.. Det har betydning for?

Lenke til kommentar

Hvilken prisklasse skal du handle i?

Og hva skal TVen brukes til?

Har nettopp fått en Panasonic 50" ST60 i stua, å kan virkelig anbefale den. Veldige bra bilde, kurant smartTV (støtte for viaplay, netflix, youtube ++) og den har 3d (aktiv).

Den får du under 9000,-. Sikkert billigere om du leter litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...