neeeeii Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Heisann! På mandag har jeg konferansetime å har skulket en time. Kommer det bare på karakterkortet eller sier det noe om det på konferansetime? Går forresten i 8... Takk! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Ingen som vet??? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg håper at det blir nevnt og at du får pepper for det, så det ikke skjer igjen. Når jeg gikk på ungdomsskolen ble det nevnt. Hver eneste gang med nøyaktige klokkeslett. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg håper at det blir nevnt og at du får pepper for det, så det ikke skjer igjen. Når jeg gikk på ungdomsskolen ble det nevnt. Hver eneste gang med nøyaktige klokkeslett. Haha, takk for svar, trur ikke jeg får såå kjeft er bare en time.. Læreren min er også den snilleste på skolen Men får se, noen andre som "erfaringer" (Går vell fra lærer til lærer og skole til skole uansett..) Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Er ganske sikker på at det blir nevnt ja, fravær kommer på kortet, men tror ikke det står noe om skulk eller anmerkninger på karakterkort. Uansett går du jo bare i 8. klasse, og det viktigste er at det ikke gjentar seg slik at det blir en dum vane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 det er ikke så nøye i 8. få heller lite fravær i 10. det er da det gjelder Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Fravær fra alle årene kommer vel på vitnemålet? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jepp, fravær fra 8 teller like mye som fravær fra 10. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ungdomsskolen, doesn't matter. Videregående, hvorfor er du så dum og skulker? men joda, dro på ferie midt i skoleruta, du kan vel ha ca. 30 dager skulk uten at det har noe å si gjennom videregående. Universitet, nobody cares Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 På videregående er det vel de som vil bli lærlinger som bør ha lite fravær. Men for de som skal studere videre er det ikke viktig, så lenge du ikke har så mye at du stryker. Det samme gjelder vel på ungdomsskolen! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 så lenge du starter på universitet etter vgs er alt du har gjort til da revnende likegyldig. MEN, skulker du mye, er det ikke sikkert du kommer deg videre, da du sannsynligvis er en slapp kis med dårlige karakterer, educated guess Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Hmm, kan ikke si jeg har fått dårlige karakterer hittil, laveste er 3'er og høyeste er 5'er. Men takk for svar alle sammen! Pleier og få 4'er noe jeg synes er bra. Endret 13. oktober 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Om det blir nevnt, hva faen skal jeg si da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Vær ærlig og legg deg flat. Lov at det ikke skal skje igjen. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Haha, er det mulig? Hun sa ikke noe om det, så sa hun at om jeg fortsetter sånn får jeg en 6'er i orden og oppførsel Haha, tusen takk for svar alle sammen! Ikke er jeg den roligste i timen heller.. Endret 14. oktober 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du får ikke karakter i orden og oppførsel. Det er bare G, NG eller LG (Godt, nokså godt, lite godt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå