licebu Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei! Jeg er ei voksen jente som vurderer å starte ny utdannelse. Drømmejobben vil være å jobbe på en skole med barn som sliter av en eller annen grunn og trenger egen tilrettelegging. Jeg jobber i dag fulltid hjemmefra (men bestemmer selv når jeg vil jobbe.. dvs. jeg kan studere på dagtid og jobbe på kvelden/helgen). Ingen kontortid altså så jeg styrer alt selv. Hvilken av ovennevnte utdannelser bør jeg velge? Hvilken utdannelse er den rette for meg.. og hvem er lettest å kunne kombinere med jobb? Jeg tenker da på hvem som enklest kan få meg igjennom... jeg kunne også mulig tenke meg etterhvert en master, men tenker først og fremst på bachelor. Som spes.ped ser jeg det er en utdannelse på UIO og i Notodden. Er det noen spes.ped her? Er det forelesninger hver dag?? Er det forelesninger hver dag på barnevern (Fredrikstad)? Er det lett å få jobb i skolen med en vernepleier om jeg ikke har undervisning i tillegg?? Håper noen kan svare meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå