EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Lyver han for å senke forventningene? Det virker som han blir syk, forkjøla eller får vondt i tåa hvert eneste år før han skal gå langrenn. Ikke bare det, hver gang så sier han at han har mistet ukevis med trening. Det høres helt vanvittig ut synes jeg. Når jeg er syk så tar det aldri mer enn 3 dager før jeg er frisk igjen. Det er aldri noen andre utøvere enn han som er syke. Dette lukter fisk! Endret 12. oktober 2013 av EvilSeagull 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Når jeg er syk så tar det aldri mer enn 3 dager før jeg er frisk igjen. Åja, jammen da så. Da lyver han selvfølgelig, for da burde det ikke ta mer enn tre dager for han heller. 2 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Herregud da, går ut ifra at du ikke er en topp utøver i en type sport som ski. De skal være på topp i utholdenhet, tar lenger tid og komme seg på topp nivå igjen da, enn for oss vanlige folk som ikke presser kroppen sin i nærheten av hva disse gjør. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Åja, jammen da så. Da lyver han selvfølgelig, for da burde det ikke ta mer enn tre dager for han heller. Han er alltid syk i ukevis. Det er forskjell Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Når jeg først blir syk er jeg som regel syk i ukevis, jeg og, og så enkelt er det. Har ingen problemer med å tro at det gjelder veldig mange mennesker au. Jeg er neppe unik der. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Åja, jammen da så. Da lyver han selvfølgelig, for da burde det ikke ta mer enn tre dager for han heller. Nei det burde ikke ta lenger tid for en friluftsmann som vinner gull etter gull. Jeg spiller data og har bedre helse enn han! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Du har ikke bedre helse enn ham. Du har et nivå som er lettere å nå tilbake til etter å ha vært syk. Jo bedre form du er, jo mer må du jobbe for å holde den formen, og jo mer må du jobbe for å komme deg dit igjen. 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Du har ikke bedre helse enn ham. Du har et nivå som er lettere å nå tilbake til etter å ha vært syk. Jo bedre form du er, jo mer må du jobbe for å holde den formen, og jo mer må du jobbe for å komme deg dit igjen. hmm Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ehehe, så du mener at siden det er nok for deg å trene to ganger i uka i en time, så er det nok for Northug også? Det er jo det du sier, at det er like lett for ham som for deg... Jeez Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Tror ikke det. Jeg tror du har rekorden i antall kvasitullete tråder på forumet. Endret 12. oktober 2013 av oOF Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg tror TS er inne på noe. Northug er trent for spesifikke renn og ikke for allround god fysikk. Misforstå meg rett. Han er i bedre form enn alle på forumet men ikke på den måten som Ulvang og Dæhlie var det. De var gjennomtrente, Ulvang gikk sågar en femmil med feber. Og vant! Northug er sutrete rett og slett, det har vi sett før... 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 han der var det ett eller annet kjendt med Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg tror TS er inne på noe. Northug er trent for spesifikke renn og ikke for allround god fysikk. Misforstå meg rett. Han er i bedre form enn alle på forumet men ikke på den måten som Ulvang og Dæhlie var det. De var gjennomtrente, Ulvang gikk sågar en femmil med feber. Og vant! Northug er sutrete rett og slett, det har vi sett før... FINALLY! Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg tror TS er inne på noe. Northug er trent for spesifikke renn og ikke for allround god fysikk. Misforstå meg rett. Han er i bedre form enn alle på forumet men ikke på den måten som Ulvang og Dæhlie var det. De var gjennomtrente, Ulvang gikk sågar en femmil med feber. Og vant! Northug er sutrete rett og slett, det har vi sett før... Det blir likevel feil å sammenligne Northug med oss på forumet da flere av oss ser på veien til kjøleskapet som dagens største fysiske utfordring. Enig i at han kan være litt bæsj, men likevel må dere forstå at sjansen for å få en langvarig skade i løypa er større enn om du tryner på vei til skolen/jobben. ...Eller på vei til kjøleskapet, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det er ikke biler i skiløypa som kan skade en, slik det er på tur til jobb... Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg vet ikke hvorfor jeg er med og diskuterer dette engang, ski generelt bryr meg langt opp i brunauget. Min konklusjon; Man kan ikke sammenligne skadene til Northug med en gjennomsnittlig nordmann. Om jeg får feber trenger jeg ikke være borte lenger enn til jeg kan delta i undervisningen igjen og ellers vende tilbake til gamle rutiner. Om en av skigutta får en liten forkjølelse må de roe ned på treninga for ikke å bli verre. Derfor er de mye syke og blir lenger borte da de må hente opp formen igjen. takk for meg, over og ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå