Gå til innhold

PS3 Brukernavn

Mathayus

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om det går ann å skifte brukernavn på playstation online? For jeg har lagd meg et ganske teit brukernavn, som jeg vil bytte. Ja, jeg kan jo selvfølgelig lage helt ny, men har kommet ganske langt og har mange venner jeg vil beholde, så det beste hadde vært å kunne skiftet navn.

Hjelp! :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Kjipt. Hva hvis jeg bruker onlinebrukeren fra ps3, kan jeg da endre navnet mitt en gang eller noe sånn? Eller må jeg lage en helt ny online ID hvis jeg vil ha nytt navn?

du kan bruke samme bruker på ps4 som på ps3. men du kan ikke endre navnet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du har ingen platinumtrofeer og vennene dine kan du jo bare legge til på nytt på en ny brukerkonto og spill kan man alltids spille på nytt og fremgangen kan man bygge opp igjen. Jeg vet hvordan det var å fordra brukernavnet mitt som jeg lagde i farten første gang jeg opprettet en brukerkonto, men jeg glad jeg opprettet en ny konto selv om jeg må gjenoppta spill. Så du bør tenke deg om nå før du fortsetter...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, du sier noe der :D Tror nok kanskje jeg gjør det. Men åssen får jeg gjort det?

Og slette brukeren og sånn :p

Et sted du kan adde meg så du kan forklare meg bedre tror du? :)

Jeg tror ikke du kan slette PSN ID. Når du oppretter en ny brukerkonto på PS og skal logge på online, så blir du spurt om du vil opprette en ny brukerkonto eller bruke en eksisterende en. Vennene dine må du notere ned fra den gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...