Dragan88 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Mumble har fungert helt fint fram til nå, her om dagen var alle servere jeg hadde lagt til forsvunnet og uansett hvilken server jeg logget på kom dette opp : SSL Verification failed: The certificate is self-signed, and untrustedHar reinstallert og prøvd å fjerne alt av "local files" men problemet vedvarer ( dette var det jeg fikk anbefalt etter et kjapt google søk). Helt default innstallasjon på Windows 7 Ultimate på en ny stasjonær. Legger ved bildet av prompt som kommer opp. Takker for alle hendvendelser! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Er det ikke bare å trykke 'Yes'? "SSL Verification failed: The certificate is self-signed, and untrusted" er ikke en feil men at serveren ikke har en CA godkjent SSL cert. Endret 12. oktober 2013 av fenele Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Problemet er server, ikke din maskin. Lenke til kommentar
Dragan88 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Er det ikke bare å trykke 'Yes'? "SSL Verification failed: The certificate is self-signed, and untrusted" er ikke en feil men at serveren ikke har en CA godkjent SSL cert. Jo trykker "yes" men det prompter 5 ganger helt til connection failed. Det var likt for alle servere. Endte opp med å reinstallere eldre versjon mumble 1.2.3 da funka det greit igjen. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Når jeg setter opp egen Mumble server får jeg den meldingen der, da trykker man bare yes, så kommer man inn. Så det er ikke selve meldingen, det er noe annet som hindrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå