AnonymDiskusjon Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei, Så det har seg sånn at hver gang jeg er med folk. Altså, flere enn to personer samtidig, så ender jeg opp med å bli helt utslitt. I går var jeg sammen med fem andre, og etter at jeg kom hjem (nei, ikke vill festing ) så slukna jeg med en gang på sofaen. I dag har jeg vært småsøvnig hele dagen, og slik er det hver gang. Om jeg må omgås folk jeg ikke kjenner, så ender også opp med å føle meg sliten. Er dette noe jeg burde sjekke opp med psykolog? For det er ikke noe gøy å føle seg helt slakta hver gang man omgås andre mennesker... Jeg er for øvrig en veldig blyg og innadvent person... Anonymous poster hash: b0010...a8a Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen psykologiske studier peker på at folk som er introvert tappes for energi av å være sammen med folk, mens batteriene lades opp når de er alene. For ekstroverter tappes batteriene av å være alene for lenge, mens de får energi av å være sammen med folk. De som er ambivert har vel litt av begge deler i moderatore mengder. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det betyr bare at du er introvert og er ingenting å være redd for. Det er ikke unormalt. Hvis du vil sosialisere mer enn du orker, finnes det teknikker for å klare dette. Les denne artikkelen: http://www.succeedsocially.com/drained Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Kjenner meg igjen i det. Føler en trang til å trekke tilbake til den mørke Batman-hulen min etter å ha vært sosialt aktiv med fremmede en dag. Men etter ett par dager alene savner jeg å gjøre noe sammen med andre igjen. Det er en evig runddans. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå