Lisbeth Grendal Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Skal jeg ta turen i år tro Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Hvis det hadde vært opp til meg å bestemme, ville jeg nok ha anbefalt iallefall et stykke sydover... Flott bilde! - Jon arne Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Hvis det hadde vært opp til meg å bestemme, ville jeg nok ha anbefalt iallefall et stykke sydover... Flott bilde! - Jon arne Hei, Jon Arne. Ja, tror nok det vil være det smarteste for disse fuglene. Takk for hyggelig kommentar. Det er så trivelig med tilbakemeldinger Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Veldig skarpt og detaljert bilde av sothøne, - og å se det i full størrelse kan virkelig anbefales ! At sothøne opptrer både som stand- og trekkfugl var ukjent for meg, så takk for at jeg har fått lære noe i dag også, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Veldig skarpt og detaljert bilde av sothøne, - og å se det i full størrelse kan virkelig anbefales ! At sothøne opptrer både som stand- og trekkfugl var ukjent for meg, så takk for at jeg har fått lære noe i dag også, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert. Takk for alltid vennlig kommentar. Ja, en lærer litt hver eneste dag. Du er jo fantastisk til å lære bort her inne, med så flotte og informative kommentarer. Alltid interessant å lese alle dine flotte tilbakemeldinger på bildene her inne Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Et flott bilde du har her av søte, rare sothøna Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Et flott bilde du har her av søte, rare sothøna Takk for det Torhild Hyggelig kommentar. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg