Joakim87 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hei, noen som vet hvorfor evt, hvordan man fixer dette? msn logger seg plutsleig av, dette skjer hele tia og er fryktelig irriterende... takker for svar Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har du modem? Det at den logger seg av fra tid til annen kan tilsi at du har en ustabil linje. Prøv å kjøre ping www.vg.no -t så ser du når MSN logger seg, i pinget om den får kontakt med vg evnt om det er mer en et sek responstid. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 bruker du irc og? logger det seg av? heila nettet blei koblet ut ofte før, varte bare i eit sek, men nok til å bli disconecta fra msn og irc! utrulig irriterende! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skjer av og til her også, har aldri heilt skjønt kvifor. Har fastlinje som ikkje koblar ut. Sidan det ikkje skjer så ofte har eg ikkje brydd meg med å feilsøke... Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 hjelder irc og ja, dette begynnte og skje etter at jeg formaterte pcen, noen som har et forslag på hvordan jeg kna løse dette problemet? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Første gang jeg stopper en post i Off-Topic pga feilpost tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg