Anonymbruker123 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei, noen gutter som kan fortelle meg hvordan man unngår stift hår?? Bruker Define Men Moulding Clay når håret er tørt men det ender opp skikkelig stift. Jeg vil ha mye volum og få til å endre på sveisen senere om dagen dersom det passer seg. Det funker ikke nå så stift som håret mitt blir. Jeg har VELDIG tykt hår i tillegg, kan det være det??! *det funker heller ikke å la være å bruke hårvoks siden da blir det tørt og livløst. Litt som Justin Bieber pleide å ha det før* Håper noen har tips og råd!! PFT :D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Gå på en frisørsalong, billige hårprodukter som Define Clay holder ikke i lengden! Forvent å punge ut med ca 200-300 kroner for et godt hårprodukt Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Noen forslag på merker?? Endret 12. oktober 2013 av Anonymbruker123 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Aner ikke hva som fungerer for håret ditt, jeg har også tykt hår men kjører det langt, type Bård Ylvisåker. Hvis du drar på en salong kan du forklare hva du ønsker, evnt. vise et bilde. En god frisør vil ha shape-frisyren og style den slik at du se hvordan produktet hun bruker virker, du kan også si at du ikke er helt fornøyd, da prøver hun et annet produkt for deg, du betaler tross alt ganske mye! Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Du kan eventuelt gå til en stylist. De prøver ulike frisyrer og hårprodukter på deg og gir deg forslag og anbefalinger. Kanskje finner de til og med en hårfrisyre til deg som ser kul ut med fluffy hår 3 Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Stylister i Trondheim?!?! Hvor finner man de? :/ :/ Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Stylister i Trondheim?!?! Hvor finner man de? :/ :/ Du kan søke på 1880.no 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå