Jan Egil Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Charlie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei, Jan Egil. Jeg var nesten i ferd med å skrive "får i ulveklær", men det ble en dårlig sammenligning, og nesten en fornærmelse for denne flotte katten. Den har absolutt et royalt utseende, og er vel kanskje konge på hjemmebane ? Et svært bra portrett ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei Jan Egil. Alle katter er for meg løver. Jeg føler meg absolutt ikke særlig høy i hatten når katter er i nærheten. Årsaken er at jeg som barn ble angrepet av en, og kom nesten ikke løs. Jeg ser at de er flotte dyr, men kjenner enda klørne. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Takker for kommentarer, Albert og Lisbeth! Jeg er redd Charlie, på tross av sitt royale utseende, ikke er konge på hjemmebane. To stk herskesyke franske bulldogger i samme hus gjør at han har det ganske tøft på hjemmebane....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg