Kurt Lekanger Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Synkroniserer automatisk med mobilen og PC-en.Dagens dings: Fitbit har lansert treningsarmbånd med klokke Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ikke noe om batterilevetid? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 7 dager batteri. Proprietær lader. Synkroniserer kun mot Samsung Note. Tåler Ikke vann. Neppe noe du har på deg på joggetur, men sikkert fint om dagens trening begrenser seg til trappene på jobb. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Omkring én uke batterilevetid før man må lade i ~2 timer for å få full effekt igjen. Synkroniserer absolutt ikke kun mot Samsung Note, den biten er tull. Har selv synkronisert mot iPhone 4S, iPhone 5, Sony Xperia V, Sony Xperia Z og LG G2. Og den tåler vann, men er ikke vanntett. Om man vil ha den som er vanntett, så kjøper man FitBit Flex. Er den jeg kjøpte selv, da jeg allerede har klokke. Forskjellen på de to er at man ikke får det "store" displayet der man kan se klokken og antall steg man har gått. Man har fortsatt led-lysene som viser prosent og modus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 7 dager batteri. Proprietær lader. Synkroniserer kun mot Samsung Note. Tåler Ikke vann. Neppe noe du har på deg på joggetur, men sikkert fint om dagens trening begrenser seg til trappene på jobb. Jeg tror du tenker på Samsung Galaxy Gear Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har den pulsmåler også? Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 "Fitbit har lansert treningsarmbånd med klokke" Fitbit har lansert pulsklokke? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Selges Fitbit force i Norge? Jeg finner den ikke på nettet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg