Albert Andersson Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 " Mere mat ... ! ". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 En av mine trofaste venner dette - skarpt og flott bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 En av mine trofaste venner dette - skarpt og flott bilde Hei, Torhild. Takk for hyggelig kommentar. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei Albert. Vakkert bilde av denne lille tassen. Vi er blitt så vant med spurven, og legger kanskje ikke merke til hvor fin den egentlig er. Her på bildet ditt får vi den i nærsyn, og kan ikke bli annet enn sjarmert. En skikkelig "kulepip-pip" dette Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Hei Albert. Vakkert bilde av denne lille tassen. Vi er blitt så vant med spurven, og legger kanskje ikke merke til hvor fin den egentlig er. Her på bildet ditt får vi den i nærsyn, og kan ikke bli annet enn sjarmert. En skikkelig "kulepip-pip" dette Mvh. Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Ja, gråspurven har en spesiell sjarm ... Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Flott gråspurv Albert og ja trenger mere, mye, mat Hos meg nå mye spurver, ja en flott med ca 500 snøspurver drar runt i Andenes og har ikke sett så mange tidligere år God helg !!!!! Med hilsen fuglevennen og hobbiornitologen Leif Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Flott bilde Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Flott gråspurv Albert og ja trenger mere, mye, mat Hos meg nå mye spurver, ja en flott med ca 500 snøspurver drar runt i Andenes og har ikke sett så mange tidligere år God helg !!!!! Med hilsen fuglevennen og hobbiornitologen Leif Hei, Leif Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding, - godt å høre at du sørger for småfuglene nordpå ! Og riktig God Helg til deg, også Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Flott bilde Albert. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg