Spragleknas Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvilken webshop mener du har den beste PC-byggeren? Ta med i betraktning: - Funksjonalitet - Utvalg - Priser Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Synes selv Komplett er greit, men dårlig at de ikke har samme priser på komponentene i byggeren som i web-shoppen ellers. Rart at man ikke kan velge samme komponenter på en AMD maskin som en P4 (eks. finnes ikke TwinMOS minne til AMD nForce2, kun dyrt Corsair minne eller Value og da minst 1024MB ) Lenke til kommentar
k|w| Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Er det så svært å sette sammen en pc?, har nå gjort det en del ganger selv . Er akkurat som å sette sammen et pusle spill Ser du er fra stavanger, bare kom med pcen din her så kan jeg sette den sammen jeg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Hehe ... har satt sammen noen jeg og ... synes bare det er en artig diskusjon... mange av byggerene er relativt dårlige. Hjelper mange med oppsett til PC, men gidder ikke å hjlep alle med å bygge dem. Ellers takk :wink: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Synes selv Komplett er greit, men dårlig at de ikke har samme priser på komponentene i byggeren som i web-shoppen ellers. Rart at man ikke kan velge samme komponenter på en AMD maskin som en P4 (eks. finnes ikke TwinMOS minne til AMD nForce2, kun dyrt Corsair minne eller Value og da minst 1024MB ) Få dem til å "bygge" pcen via telefon. Da setter de inn hva du vil i pcen (såvidt det passer selvfølgelig), og man kan også benytte seg av ukens tilbud. Da blir pcbygger'n slik den burde være på nettet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er slik det burde være, i hvertfall ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg