NinjaVal Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Og, da er vi på releasedagen for episode 2 (PC og mac), men når blir den tilgjenelig? er det 20:00 som vanlig på steam eller? Hvis den ikke kommer ut før det skal jeg spille opp igjen halve episoden, er et valg jeg er meget missfornøyd med. Endret 4. februar 2014 av NinjaVal Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Haha, pewdiepie har allerede fått tillatelse til å laste opp en Lets Play av episode 2 før episoden er tilgjengelig på Steam EU, fantastisk. Ganske så stort "fuck you" fra telltale til kundene sine, helt utrolig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvordan er det et fuck you? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Dumt dem ikke har lagt ut episoden for Europa ennå nei.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Pewdiepie er jo svensk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Folkens! Forandre serveren dere har fra den Norske til Amerikanske, så får dere lastet den ned nå! Jeg laster den ned i dette øyeblikk! Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Laster ned fra EU nå. Men ja, jeg syns det er et skikkelig fuck you. Fordi: pewdiepie trenger ikke dette, han har nok seere de som ser på pewdiepie er stort sett barn, barn stort sett liker ikke telltale spill, så skjønner virkelig ikke hva de tjener på at han får forhåndspille det OG legge det ut før andre i det hele tatt har sjansen til å spille det, gir ikke det noen mening? så ja EDIT: men nå må jeg glemme det her og bli glad igjen, episode 2 er ute! woop woop, gleder meg masse nå, 6 min igjen. Endret 4. februar 2014 av NinjaVal Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 de som ser på pewdiepie er stort sett barn, barn stort sett liker ikke telltale spill, så skjønner virkelig ikke hva de tjener på at han får forhåndspille det OG legge det ut før andre i det hele tatt har sjansen til å spille det, gir ikke det noen mening? Fordi disse "barna" som du kaller dem kanskje fatter interesse for spillet når de ser han spille det, og dermed kjøper det. Telltale tjener _masse_ på akkurat det. Er vel ikke vanskelig å forstå det? Og for the record, jeg misliker pewdiepie. 1 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 de som ser på pewdiepie er stort sett barn, barn stort sett liker ikke telltale spill, så skjønner virkelig ikke hva de tjener på at han får forhåndspille det OG legge det ut før andre i det hele tatt har sjansen til å spille det, gir ikke det noen mening? Fordi disse "barna" som du kaller dem kanskje fatter interesse for spillet når de ser han spille det, og dermed kjøper det. Telltale tjener _masse_ på akkurat det. Er vel ikke vanskelig å forstå det? Og for the record, jeg misliker pewdiepie. Jada ser den, var bare skikkelig forbanna hehe 30 sek igjen, sees om 2 timer ca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Utrolig god episode må jeg si! Gleder meg skikkelig til episode 3 nå. Dette var virkelig verd 4 måner med venting! Ble litt sjokket over slutten dog. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Uansett, var kort, veldig kort var over før jeg visste ordet av det. Men så bra, så bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Uansett, var kort, veldig kort var over før jeg visste ordet av det. Men så bra, så bra. Syns det var sånn passe lang jeg. Men jeg håper å se en episode tre innen mars/april. Synes Telltale gjør en vanvittig god jobb jeg! Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 ugh, kan vi liksom snakke om historien her? er vel lurt å vente noen dager sikkert, til folk har fått spilt igjennom. Fy som jeg elsker dette universet, helt fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) ugh, kan vi liksom snakke om historien her? er vel lurt å vente noen dager sikkert, til folk har fått spilt igjennom. Fy som jeg elsker dette universet, helt fantastisk. Vi kan jo diskutere Fables, men synes det blir dumt å snakke om handlingen da det blir spoilers, noe ingen av oss liker. Dersom du ikke har gjort det; KJØP FABLES tegneseriene, de er awesome. Har 2 eksemplarer, har dog ikke lest dem ferdige. Så nettopp Gametrailers review av episoden, og jeg har bare dette å si: jeg er uenig! Endret 4. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Uansett, var kort, veldig kort var over før jeg visste ordet av det. Men så bra, så bra. Jepp. Tror dette er den korteste episoden av et Telltale-spill jeg noen gang har spilt. Føler ikke valgene man gjorde hadde så veldig mye å si heller, men det merker man vel i neste episode. Koste meg uansett den tiden det varte. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Har kjøpt spillet, men skal ikke spille igjennom noe til alle episodene er ute. Det er nettopp slike spill som kan ruinere eksamensperioder. 12-14 støkkje Edit: Blir så bra! HÆ? Endret 5. februar 2014 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Episode 3 er ute nå. Spillet er forresten på salg med 40% avslag nå. Koster 13,79 euro. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Blir så bra! HÆ? Ja, svaret på Crazy Joe Davola om når episode 2 mest sannsynlig skulle komme. Nå laster Steam ned episode 3. Blir så jævla bra! Nok en gang. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 likte det lille jeg fikk spille av ep 3 igår, intenst ihvertfall! Må si det er kult å være den "store stygge ulven" og gjøre good deeds ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå