NinjaVal Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Fullførte akkurat episode 1. Hva syns dere? Jeg tror Telltale har funnet en gullgruve, lage spill basert på "sære" tegneserier. Likte historien veldig godt, ble dratt inn, noe som sjelden skjer meg historiemessig i spill. Gleder meg til episode 2. Skal være ute for PC, OS X og Xbox360 i dag, PS3 den 15 oktober. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=QIgx0vPPDtA Endret 11. oktober 2013 av NinjaVal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Telltale er eksperter på det feltet der. Kommer nok til å kjøpe alle episodene gjennom STEAM, men det blir ikke før det er litt billigere. Jeg likte spesielt TWD, de gjorde en vanvittig god jobb med det spillet. Det var et rørende, og vanvittig godt gjennomført spill, så jeg tviler ikke ikke på at The Wolf Among US er et bra spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har aldri lest tegneserien, så var litt usikker på hva jeg gikk til, men det funket veldig bra. Historien virker interessant, så ser frem til fortsettelsen. Får bare håpe episodene kommer litt tettere enn de gjorde i TWD. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Frister litt. Synd jeg ikke klarer å fullføre The Walking Dead. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ser veldig interessant ut, ihvertfall. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Får teste det ut. Likte godt Walking Dead. Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 hei folkens, for dere som kan være interessert så har jeg startet en LP av det. For de som er interessert sjekk det ut: http://www.youtube.com/watch?v=ctAe_x8-TOI& Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) TotalBiscuit har en Review av spillet: *Og jeg visste IKKE at spillet handler om den tegneserien Fables. Alright, dette høres gøy ut. **ooooooog det vil bli kjøpt snarlig. Goddamn. <3 Endret 12. oktober 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Elsker tegneserien, så blir å kjøpe dette til iPad snart. For øvrig kommer Jurassic Park 4 (som sannsynligvis heter Jurassic World) snart, så håper inderlig vi får en Jurassic Park 2 fra Telltale. Det er sjelden jeg fullfører noe som helst lengre, men fullførte alle fem episodene av JP i strekk. Walking Dead kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Har vært drittlei zombier og vampyrer siden 80-tallet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Rett og slett et fantastisk spill, og en fantastisk setting! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 TotalBiscuit har en Review av spillet: First Impressions Review. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ja okei, pirkepirke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Rett og slett et fantastisk spill, og en fantastisk setting! Spill? Du trykker på noen knapper, så spiller storyen videre. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Spill? Du trykker på noen knapper, så spiller storyen videre. Høres ut som alle spill. Anywho... Jeg elsket episode 1. Spilt gjennom det to ganger... Går kanskje gjennom det igjen en tredje gang før episode 2. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Spill? Du trykker på noen knapper, så spiller storyen videre. Jeg spiller for historiens skyld, så interaktiv historie eller spill. Samma det! Jeg koser meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Spill? Du trykker på noen knapper, så spiller storyen videre. 1 Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Rett og slett et fantastisk spill, og en fantastisk setting! Enig. Jeg likte det faktisk mer enn TWD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Får en del eksemplarer av Fables til jul, blir gøy! Kanskje vi burde lage en tråd som omhandlaer tegneserien? Diskusjon osv. Endret 24. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Spilte igjennom første episode nå. Faen så bra! Trenger mer! Håper det ikke drøyer like lenge fra episode 2 til 3 osv som det har drøyet fra første til den andre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Episode 2 kommer mest sannsynlig første uken i februar. Har visst vært problemer med den episoden, men at det forhåpentligvis ikke skjer igjen slik at det tar like lang tid til episode 3. The Wolf Among Us will be among us in February Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå