strandeman Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei Mine Iphone 4S fikk en kraftig vannskade som gjorde at den døde ganske raskt etter den var under vann. Jeg ventet noen minutter å prøvde å skru den på uten hell. Da innså jeg at mobilen var død og la den fra meg i 3 dager. Den har nå tørket og litt tilfeldig satt jeg den på lading nå og den våknet til liv. Jeg kommer inn på menyen, men den finner ikke operatør(Telenor). Noen som vet hva dette skyldes?? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Det skyldes at du ikke har demontert tlf og latt den tørke nok. Lenke til kommentar
strandeman Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Det skyldes at du ikke har demontert tlf og latt den tørke nok. Så alt jeg må gjøre er å demontere telefonen, la den tørke også vil det ordne seg? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Det kan jo ikke jeg vite. Demonter den, og la den ligge noen dager på f.eks varmekabler. Microbølgeovner og stekeovner er ikke å anbefale. Sånn seriøst, ikke gjør det. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Funker veldig godt å legge den i en bolle med ris også. Dama sin telefon forsvant ned i en full vaskebøtte i flere minutter en gang, og selv om telefonen virket død og omkommet like etterpå så virket den helt fint igjen etter 3-4 dager i risbolle ettersom ris trekker til seg fuktighet Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Legg den i en bolle med ris! Det beste du nå kan gjøre! Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Microbølgeovner og stekeovner er ikke å anbefale. Sånn seriøst, ikke gjør det. Microbølgeovn dreper mobiltelefoner ganske så kjapt. Men stekeovn fungerer bra. Bare pass på at temperaturen ikke blir for høy. 50 grader er nok. 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Microbølgeovn dreper mobiltelefoner ganske så kjapt. Men stekeovn fungerer bra. Bare pass på at temperaturen ikke blir for høy. 50 grader er nok. Hu dama som prøvde å tørke hunden sin i mikrobølgeovnen, fant ut at det er en særdeles dårlig ide å tørke ting i den. Uansett, prøver du å tørke elektronisk utstyr i mikro'n, risikerer du å ødelegge mikro'n også. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hunden, faktisk... Skulle jeg likt å sett Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Skulle jeg likt å sett Ikke jeg Er vel uansett bare en legende, så om noe lignende noen gang har skjedd, vites vel egentlig ikke (bortsett fra at noen sikkert har gjort det på pur faen). http://www.snopes.com/horrors/techno/microwavedpet.asp EDIT: Men dette er vel off-topic... VELDIG off-topic. Sorry. Endret 16. oktober 2013 av Schwarzwald Lenke til kommentar
earlx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Min Iphone 4 har både vært på bunn i saltvann og bada i sprite. Det eneste som skjedde var at det blei noen neste usynlige "flekker" nederst i hjørnet. Tror jeg har hatt flaks:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå