Hubble Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har planner om å sette opp et tråløst nettverk, trenger følgende utstyr router/aksesspunkt, Pci-tråløst nettverkskort (PC) og USB- tråløst nettverkskort (iMac). Mitt problem er at jeg ikke finner noe USB- tråløst nettverkskort som støtter min iMac. Har satt maks pris for alt sammen til kr. 2000-2500. Dvs. mac produkter som "AirPort" blir for dyrt. Kjører forøvrig Mac OS 9 Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 et airport kort koster jo 730kr Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kjøp Airport Extreme base station og airport kortet.. 2700.. Det beste valget, jeg er hvertfall storfornøyd... Lenke til kommentar
Hubble Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 et airport kort koster jo 730kr Hvor får jeg tak i et airport kort til kr. 730, som jeg kan bruke i min iMac? Var inne på div norske mac butikker fant ingenting i denne prisklassen?? Lenke til kommentar
nilka Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tydelig at du ikke har lett overalt. Ettersom Den prisen er for eksempel det Apple selv tar for kortet. www.apple.com/norwaystore 729,- Maxicon er 60 kroner dyrere og skal ha 790,- www.macx.no Så det skulle ikke være så vanskelig å få tak i Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, kan anbefale airport extreme på det varmeste. Det tok meg 6 sekunder å sette opp min nye powerbook til internett via airport extreme basestation'en. 8) Lenke til kommentar
Hubble Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Tydelig at du ikke har lett overalt. Ettersom Den prisen er for eksempel det Apple selv tar for kortet. www.apple.com/norwaystore 729,- Maxicon er 60 kroner dyrere og skal ha 790,- www.macx.no Så det skulle ikke være så vanskelig å få tak i Ok, fant den men trur ikke den passer i min iMac. Er ikke den saken bare for iBook or PowerBook, altså "lap-topper"? Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Neida, det er det samme, må bare passe på at du får riktig, dvs. airport el. airport extreme. har du en eldre iMac må du nok ha vanlig airport, men bare sjekk esken så finner du det raskt ut :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå