Muffinrex Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Finnes det noe som helst til Windows som ikke er rælvare? Hva bruker du? ..Linux? ..Mac? Windows er overlegent det beste operativsystemet.. Lenke til kommentar
Crytek1337 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 MotionJoy er rælvare. Ville aldri latt sliktnoe trenge seg inn på maskina mi! Neida, funker helt fint det Bare reklamen og at man må ha internett for å bruke det som er bakdelen. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Neida, funker helt fint det Bare reklamen og at man må ha internett for å bruke det som er bakdelen. Nå.. Har hørt en del om det programmet jeg rett og slett ikke synes noe om. Det er en grunn til at det krever internettilkobling, vet du Lenke til kommentar
Crytek1337 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Nå.. Har hørt en del om det programmet jeg rett og slett ikke synes noe om. Det er en grunn til at det krever internettilkobling, vet du Ja skjønner hva du mener . Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Finnes det noe som helst til Windows som ikke er rælvare?Notepad og Mathematics Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Ikke out of the box.Fungerer da virkelig out of the box?Jeg kjøpte en tredjeparts Kina reciever, som jeg bare brukte Microsoft sine drivere i Windows til, og fungerer utmerket. Har man stikke med kabel er det vel og ganske plug and play. Endret 13. oktober 2013 av Complexity Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Dette er en faktor som gjør at man heller går for Sony enn MS. Kudos Hva mener du med dette? Kontrolleren til Xbox har jo fungert med PC siden tidenes morgen? Lenke til kommentar
S1mmy Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Dere vet vel at det går ann og bruke ps3 kontrollen på pc uansett så hvorfor skal dette være så nytt ? Storkoser meg med Need for speed most wanted og Resident evil 6 med kontrollen. Vil i det hele tatt skjermen på kontrollen fungere ? Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 At stæsh er kompatibelt med pc er alltid godt nytt . Selv klarer jeg meg nok med Dualshock 3 foreløpig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Neida, funker helt fint det Bare reklamen og at man må ha internett for å bruke det som er bakdelen.Reklamen er aldri i veien. Krever heller ikke nettilkobling. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 For en tullesak! Selvfølgelig fungerer den på PC! Spørsmålet er jo om mus og tastatur funker på PS4, som artikkelen åpner med. Her viser vedkommende som har skrevet saket at han/henne ikke har forståelse for nyheten og skriver i total irrelevanse. ? PS2 måtte du har adapter og driver. For PS3 måtte du installere jalla 3djeparts drivere. For Wiimotes trengte du jalla tredjepartsdrivere igjen, og Wii U Pro er fortsatt ikke helt støttet. Xbox 1 kontrollere trenger vel adapter, Xbox 360 sine fungerer out of the box vis du har adapter eller vis du har kablet kontroller. At PS4 ville fungere some gamepad out of the box eller komme med Windows drivere er ingen selvfølge. 1 Lenke til kommentar
Crytek1337 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Reklamen er aldri i veien. Krever heller ikke nettilkobling. Hvis man velger å ha det lokalt så trenger man ikke internett. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 ? PS2 måtte du har adapter og driver. For PS3 måtte du installere jalla 3djeparts drivere. For Wiimotes trengte du jalla tredjepartsdrivere igjen, og Wii U Pro er fortsatt ikke helt støttet. Xbox 1 kontrollere trenger vel adapter, Xbox 360 sine fungerer out of the box vis du har adapter eller vis du har kablet kontroller. At PS4 ville fungere some gamepad out of the box eller komme med Windows drivere er ingen selvfølge. PC er så adaptivt at så lenge du har signal med varierende spenning i et grensesnitt så kan du programmere dette inn i pcn.... playstation derimot er overhodet ikke like fleksibel og programmerbar, så her er man avhengig av støtte out of the box..... noe som er det store spørsmålet.... mus og tastatur på PS4 vil sannsynligvis glede mange, men også ødelegge for dem som liker å spille med gamepad Lenke til kommentar
G Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Lenge siden jeg orienterte meg om PS4 ting nå og så kort tid igjen til lansering. Hva koster en ekstra PS4 dualshock 4 kontroller da? Når får man kjøpt ekstra dualshock 4? Endret 27. november 2013 av G Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 hmmmmm nå som min x360 wired kontroll gikk istykker trenger jeg en ny. Spørsmålet er om jeg skal gå for denne eller Dualshock 3 (er lei av kabel, så vil ha med bluetooth). Jeg vet platekompaniet har den inne i butikk, men kun rød og blå, jeg vil ha svart, noen som vet om noen butikker i Oslo som har svart inne? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 javel, da blir jeg jo litt en smule forvirret. denne artikkelen sier noe annet: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2429965,00.asp Saa hva er sannheten her jeg lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå