V?rbris Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Men det beste er å alliere seg med ett dyrepensjonat eller noen en stoler på som kan mate katta hjemme hos deg. Dette kan innbefatte lufting, skifte av sand i sandkasse, skifte vann hver dag og kanskje være hos katten en time for å aktivisere eller leke litt med den. Jeg har katt nå også og vil alliere meg med ett lokalt dyrepensjonat. Særlig fordi jeg ikke er yngre lenger og sykehusbesøkene kommer ofte, og som oftes er de ikke planlagte. Endret 20. februar 2015 av V?rbris Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Her har vi kattedør. Fyller opp med mat, setter et webkamera mot vann\matskål, så stikker andre familiemedlemmer innom med mat når det nærmer seg tomt. Fungerer bra. Samme med andre i familien, samme "oppsett" der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Har katten på pensjonat om det er snakk om mer enn 2 dager. 2 Lenke til kommentar
Junik Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hei. Jeg har en britisk kårthåret tabby og den biter eller klorer aldri det er en hannkatt. Han er min lille baby. Han er så rolig og smart. Det er den søteste katten på jord!!! Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hva skal man gjøre med katten når man skal på ferie og ingen kan passe den? Det burde du (og andre) tenke på før du/dere kjøper dyr! Dyr er ikke en leike. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Noen dager, allermaks 1 uke kan den være alene med nok mat og drikke, gitt at den har stor nok plass. Vanligvis hvis jeg/vi er borte mer enn 2-3 dager så gir vi nabo nøkkel som gir katten mat hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå