lavizh Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hey ... har for øyeblikket Apacer 2x256MB DDRAM (PC2700) i systemet, skal ha enten 256MB eller 512MB til, siden musikk produksjonen har nådd nye høyder trenger jeg desperat mer RAM i systemet. Valget blir enten en 512MB Apacer, Geil eller Corsair brikke. Men, her er problemet, enkelte sier at du ikke bør blande sammen produsenter av minne, og kun bruke en og en produsent, men hvorfor skal dette være et problem når specs er like? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hey ... har for øyeblikket Apacer 2x256MB DDRAM (PC2700) i systemet, skal ha enten 256MB eller 512MB til, siden musikk produksjonen har nådd nye høyder trenger jeg desperat mer RAM i systemet. Valget blir enten en 512MB Apacer, Geil eller Corsair brikke. Men, her er problemet, enkelte sier at du ikke bør blande sammen produsenter av minne, og kun bruke en og en produsent, men hvorfor skal dette være et problem når specs er like? Vel dette varierer fra brikker til brikke, noen kan du sette sammen andre ikke, så det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Men har du apacer så kjøp det det er ingen vits i å kjøpe hig end brikker og sette sammen med std brikker da det er de dårligste som bestemmer tempoet :wink: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Nå er vel ikke akkurat Apacer et dårlig merke da! ;-) ... Men kanskje jeg skal holde meg til det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Nå er vel ikke akkurat Apacer et dårlig merke da! ;-) ...Men kanskje jeg skal holde meg til det. Nei,for all del jeg mente ikke at det var dårlig men geil og corsair er vel mer for ekstremklokking. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har selv en Apacer DDR333 brikke som kjører stabilt på hastigheter opp til 217MHz...har ikke fått prøvd noe lenger pga dårlig kjøling på cpu. Men det er ikke akkurat lavmålsklokking heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå