kleknes92 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Hei! Bærbar pc,til rundt 6-8k, er på ønskelisten min. Primært ønskes pc'en til bruk som ekstra datamaskin ved LAN, men jeg vil også bruke den noe til studier og gaming av spill som Dota 2, CS:GO. Ønsker helst ikke å gå for mye opp i pris, men innser at jeg må gå over 6k for å få en brukbar pc til formålet. Fortrinnsvis ønskes en Intel-basert pc. SSD er ikke påkrevd, da jeg nok må en del opp i pris. Videre ønsker jeg å ha mellom 15'-17'. Usikker på om det kanskje kan bli litt stort med 17', da jeg har lite erfaring med dette. Full-HD/1920x1080 er vel muligens også å foretrekke men jeg ser at prisen med ett også stiger her. Videre skal det også nevnes at jeg er svært lite interessert i Acer, etter svært dårlig erfaring med denne modellen tidligere. På forhånd takk for all velvillighet! Endret 11. oktober 2013 av kleknes92 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Multicom Xishan starter på rett under 8K uten operativsystem, og du har plass til å sette inn SSD senere http://www.multicom.no/Gaming-laptop/cat-c/c1000042 Lenke til kommentar
kleknes92 Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har sett litt på Multicom's datamaskiner. Det ser nesten for godt ut til å være sant. Er det også det? Har hørt noe om at Multicom-maskinene lages av MSI? Blanede følelser overfor et "uprøvd" merke. Noen som vet mer om disse enn meg, og har mer å gå på enn bare magefølelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå