Vår Sol Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 guardian angels Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Vår Sol Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvorfor står det ikke [email protected] som brukernavn.Det var jo det jeg valgte. Istedet står det et guttenavn her.Noen som kan forklare meg hvordan man endrer dette? På forhånd takk ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvorfor står det ikke [email protected] som brukernavn.Det var jo det jeg valgte. Istedet står det et guttenavn her.Noen som kan forklare meg hvordan man endrer dette? På forhånd takk ;-) Brukernavnet kan du endre/sette ved å gå på "innstillinger", klikk på innloggingsnavnet ditt oppe til høyre så får du fram div. valg - her ser du f.eks. "innstillinger"! Kan også nåes ved å gå inn på "min side".... Lenke til kommentar
Vår Sol Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Brukernavnet kan du endre/sette ved å gå på "innstillinger", klikk på innloggingsnavnet ditt oppe til høyre så får du fram div. valg - her ser du f.eks. "innstillinger"! Kan også nåes ved å gå inn på "min side".... Tusen takk.Da var det endret. :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Står fortsatt knutnicoali1996 her. edit - det er nok noe gammel rusk i maskineriet.. Endret 11. oktober 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Vår Sol Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Da vet jeg ikke hvordan jeg endrer det. Det er ikke mulig å trykke på en kontakt-knapp og få hjelp heller,man blir geleidet til et forum bare. Dette synes ikke jeg er greit. ;-( Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Da vet jeg ikke hvordan jeg endrer det. Det er ikke mulig å trykke på en kontakt-knapp og få hjelp heller,man blir geleidet til et forum bare. Dette synes ikke jeg er greit. ;-( Grunnen til at du blir geleidet til et forum er at Bildekritikken er en påbygning på forumet diskusjon.no. Slik at det er der du endrer profilen din også. Du kan prøve å gå inn her, og se om du kan endre navn. Hjelper ikke det, så må vi nok få inn en administrator på banen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Over til bildet. Jeg liker s/h konverteringen og kontrasten mellom de 3 gardistene. Fyren i midten blir muligens litt vel midtstilt i bildet - jeg tror jeg ville croppet vekk en del på høyre side for å rette på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg