Zeph Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har aldri hatt CSHL, men tenker på å skaffe meg HL2. Og tenkte eg skulle prøve litt CS først. Finnest det ein CS versjon som er standalone? Dvs den ikkje trenger HL. Eller finnest det gratisversjon av HLCS som kan lastes ned. Eg såg HL og CS i ein pakke på Spaceworld, men det var ein kar som sa at det var mulig å laste ned CS lovlig. Ikkje snakk om noe warez. Oppsummering: Er det mulig å laste need CS som freeware eller MÅ det kjøpes? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du må ha HL for å spille CS. CS er bare ein mod til HL. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 CS er gratis, men man trenger som sagt hl som selges for 99kr. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Oppsummering: Er det mulig å laste need CS som freeware eller MÅ det kjøpes? cs-mod kan lastes ned gratis, men du må ha CD-key for å få brukt det online Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Elendig topic. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg