realisten geek Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei Er det noen som skal opp til matte P eksamen til høst. Eller er det noen som vet om P eksamen pleier å være vanskelig. Har tenkt til å bytte ut Matte T karakteren jeg fikk 4 på. Er ferdig med r1 og driver med r2, angrer litt på at jeg ikke meldte meg på Matte T, men ville bruke minst mulig tid på øve. Tips: Til måten jeg bør øve på. Er det nok med å regne hele boken? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nå er det noen år siden, men når jeg gikk på vgs kunne man ikke hoppe fra p til r matte. Så vil tro at den bare kommer på som ekstra karakter på vitnemålet,. Lenke til kommentar
realisten geek Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Nå er det noen år siden, men når jeg gikk på vgs kunne man ikke hoppe fra p til r matte. Så vil tro at den bare kommer på som ekstra karakter på vitnemålet,. I følge rådgiverne, så er det ikke noe problem. Men hvordan var eksamen, vanskelig? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nå hadde jeg aldri eksamen i p1, men den er nok lett. Faget i selv selv er helt idiotisk og ser ingne grunn til at det eksisterer. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Praktisk matematikk på videregående er veldig mye enklere enn R1. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hadde eksamen i vår, var veldig lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123412 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei Er det noen som skal opp til matte P eksamen til høst. Eller er det noen som vet om P eksamen pleier å være vanskelig. Har tenkt til å bytte ut Matte T karakteren jeg fikk 4 på. Er ferdig med r1 og driver med r2, angrer litt på at jeg ikke meldte meg på Matte T, men ville bruke minst mulig tid på øve. Tips: Til måten jeg bør øve på. Er det nok med å regne hele boken? Vil ikke eksamenskarakter i R-matte erstatte P/T-matten på vitnemålet? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Vil ikke eksamenskarakter i R-matte erstatte P/T-matten på vitnemålet? Nei. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hadde eksamen i 2P i vår, var dritlett. Skal ta 1P som privatist i høst for å forbedre den. Merket hvor lett det faget var når jeg begynte på R1 i høst, er latterlig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå