PocoLoco Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei, Jeg har kjøpt et Geforce GTX 770 skjermkort, uten å tenke på at dette ikke har en S-video utgang. Jeg har tidligere brukt en 10 meter lang S-video kabel (4-pin i begge ender) fra skjermkort til TV. TV er gammelt og funker kun med denne S-video kabelen. Er takknemlig for forslag til hvordan jeg kan fortsette å bruke denne kabelen. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Enkleste er å beholde det gamle skjermkortet.... Beste løsningen er å kjøpe ny TV og ny lang kabel... Eller kanskje å kjøpe en slik adapter. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) De fleste hovedkort har støtte for flere skjermkort, så hvorfor ikke bare bruke det gamle til å ting på TVen, mens det nye står for renderingen. :-) Sannsynligvis er selv en ny kabel eller adapter nesten verdt enn TVen (spesielt om det er en rimelig CRT i tillegg, noe kun S-video kan være en indikasjon på) Endret 11. oktober 2013 av Andrull 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Eller finne på ebay for under hundrelappen. http://www.ebay.com/itm/PC-Laptop-VGA-To-AV-RCA-S-Video-Composite-TV-Converter-Adapter-Signal-Switch-Box-/400426517540?pt=UK_Computing_Sound_Vision_Video_Cables_Adapters&hash=item5d3b47c424 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 TV er nok gammel ja... en JVC 32D25EU Men da tror jeg at jeg går for den midlertidige løsningen som sedsberg foreslår. Forhåpentligvis får jeg klonet bilde fra PC uten problemer. Regner med at et slikt adapter henger rimelig "fast" bakom PC og ikke løsner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå