OHJohansen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Bildekvaliteten er det lite å utsette på. Test: Sony KD-65X9005A Lenke til kommentar
brutback Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 "Dominerende" høytalere på en slik skjerm? De fleste i dette pris segmentet koster nok på seg ett dedikert surround oppsett så dette var lite gjennomtenkt av Sony. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 hvor den ene HDMI-porten kan oppgraderes til HDMI 2.0, den nye standarden som blant annet inneholder bedre støtte for 4K. Kun den ene altså... så da vet du hvor HTPC'en må inn. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Liker det at foten gjer at det ser ut som om at TV'en svever over foten og TV-benken Lenke til kommentar
Fjasken Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er det bare meg eller blir det feil å gi minus for lite 4k innhold?? Blir det samme med mobiler også, såg mye i starten av WP når det var nytt, der fikk flere mobiler minus for lite utvalg i WPS. Det er jo ikke produsentene som skal få minus for manglende 4k innhold eller apps i google store osv. Test produktet, innhold fra 3. parts leverandører (filmprodusenter, app store osv) har ikke noe med testen å gjøre 3 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er det bare meg eller blir det feil å gi minus for lite 4k innhold?? Blir det samme med mobiler også, såg mye i starten av WP når det var nytt, der fikk flere mobiler minus for lite utvalg i WPS. Det er jo ikke produsentene som skal få minus for manglende 4k innhold eller apps i google store osv. Test produktet, innhold fra 3. parts leverandører (filmprodusenter, app store osv) har ikke noe med testen å gjøre Det er ikke nødvendigvis et _minus_, kanskje mer en bemerkning for deg som kjøper, at det på mange måter ikke er noen stor vits i å kjøpe 4K-TV enda. Lenke til kommentar
Mropptatt Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Sony og Philips sine 4k toppmodeller er desidert to av de beste. Sony med sitt uvanlige design, men fy fader, lyden på TV er virkelig tøff og sylskarpt bilde. Philips med sitt flotte ambilight system som gjør at alt blir mer behagelig å se på samt et sylskarpt bilde. Smart funksjonene burde nok vært raskere osv. Men det viktigste for meg er bildekvalitet. Lenke til kommentar
Mropptatt Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Dersom man har råd til å kjøpe seg en tv til kr 25k +, så kjøp 4k, oppskaleringen gjør det verdt det. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Steike så dyrt da!! Og jeg så ikke har TV og må kjøpe noe. Blir vel "gammel" FullHD da! (tips til 50"+ fullhd til ~9000 ? ) ....og forresten, så står det "Netlix" istedenfor "Netflix" på siste side. 4. avsnitt i konklusjonen. Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 "den nye oppløsningen som får dagens Full HD til å se ut som en blass VHS-sending" jeg sluttet å lese etter den linjen. 1 Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 denne her skulle dere ha testet: http://www.samsung.com/no/uhdtv/#/start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå