silverhand Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei, jeg har nettop fått meg en ny stationær pc, og alt funker bra, men pcen hadde ikke et nettverkskort, og kabel er dessverre ikke tilgjengelig. Så jeg kjøpte et helt nytt nettverkskort: ASUS PCE-AC66 N1750 WIRELESS ADAPTER. Etter å ha satt inn kortet, og innstalert driveren funker ting NESTEN som de skal. Jeg har tilgjengelige tilkoblinger, men kan ikke koble meg på nettverket. Windows problemsøking hjalp dessverre lite. Noen forslag? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvilket nettverk prøver du å koble til? Er det eget hjemmenettverk, i såfall hva får du melding om når du prøver? Lenke til kommentar
silverhand Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Prøver å koble meg på hjemmenettverket mitt. får bare en helt standard "Kunne ikke koble til dette nettverket, sjekk tilkobling, men nå ser det ikke ut som om den finner nettverket i det hele tatt? Lenke til kommentar
silverhand Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 testet med å legge kabel gjennom huset (kan dessverre ikke bli permanentI) og det funket helt fint Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 har du oppdatert nettverksdriveren eller noe slikt nylig? Installert noen nye programmer? Antivirusprogram kan ofte blokkere nettverk, spes bedritne som feks norton. Lenke til kommentar
silverhand Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 har ikke oppdatert driveren, bare brukte disken som fulgte med. har ikke installert anti-virus enda Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hent nyeste driver hos Asus.com og husk å velge rett OS-versjon. Driveren som følger med er garantert utdatert. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Sjekk om Windows brannmur hindrer nettverket i å koble seg på. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det kortet fungerer vel bl.a. ikke med Haswell. Du bør nevne hvilket hovedkort og OS du bruker. Lenke til kommentar
silverhand Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 jeg har AMD prossessor, så det er ikke Haswell. hentet den nye driveren, men funket fortsatt ikke. jeg har gigabyte GA-970A-UD3 (Socket M2) hovedkort Lenke til kommentar
silverhand Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 ser ikke ut som om det er brannmuren heller Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Du har kontrollert i Device Manager at det er ingen gule advarsler? Ting som ikke er installert? Blinker kommunikasjons led på nettverkspluggen på kortet`? Endret 15. oktober 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
silverhand Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 lyset er på, men blinker noen ganger veldig fort med ugjevne mellomrom. ser ikke noen varsler i device manager, og alt ser ut til å være innstalert Lenke til kommentar
silverhand Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 problemsøk sier at det er et problem med nettverkskort eller tilkoblingspungt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå