turbo911 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hallo hallo Jeg vurderer nytt abonement men så syns mamma at hele familen burde ha samme operatør. SÅ finnes det noen slags operatør som gjør at det er gratis å ringe innenfor familien og ikke har så verste priser. Vi har fra før Telenor. Jeg er den tyngste brukeren så et sånn abonement til 199 med fri alt untatt data hadde vært fint På forhånd takk!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har ikke de fleste operatører fri bruk på alt unntatt data? Djuice har flere forskjellige varianter til forskjellige priser, og det samme mener jeg bestemt alle konkurrentene har også. Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hallo hallo Jeg vurderer nytt abonement men så syns mamma at hele familen burde ha samme operatør. SÅ finnes det noen slags operatør som gjør at det er gratis å ringe innenfor familien og ikke har så verste priser. Vi har fra før Telenor. Jeg er den tyngste brukeren så et sånn abonement til 199 med fri alt untatt data hadde vært fint På forhånd takk!! Du kan jo prøve: Talkmore ,Telipol eller Tele2 small. Holder vel en knapp på Talkmore da en ikke behøver å registrere alle på en faktura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå