Gå til innhold

Canon Pixma blekk - hvor kjøper man det?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Canon skriver som spiser blekk av typen CLI-551.

Dette var min første blekkskriver og jeg var klar over at blekk var kostbart, derfor bestilte jeg fra Inkclub.

Oppdaget senere at det faktisk var dyrere enn å bestille direkte fra Canon.

Hvor bestiller dere blekk fra? Kom gjerne med tips om nettbutikk evt. selgere på ebay.

Originalt eller kopi har jeg ikke kunnskap til å ta stilling til, men kopien skal være relativt mye rimeligere for at jeg velger den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser denne i sort (7ml) ligger på 85-95 på nettet, og 109 hos clas, så da er det vel det nivået du kan forvente.

Frakt kommer i tillegg hvis man ikke har mulighet og oppsøke en Clas Ohlson butikk, men har man mulighet til og stikke innom er det konkurransedyktig mot nettbutikker.

Har også handlet et par ganger hos Binders når de har tilbud, har da fått patroner helt ned til ca. 69.90.- mot normale 109.-

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For min Canon Pixma så har Clas Ohlson dårligere pris på originalt blekk enn andre fysiske butikker (Elkjøp m.fl.) og definitivt dårligere enn billigste nett-butikk.

-k

Blir litt vanskelig og sammenligne med Elkjøp* når de ikke fører blekk til Canon som egentlig er temaet i denne tråden.

Sjekket nettbutikken og fant ikke til Canon der, litt merkelig siden de selger Canon skrivere.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Blir litt vanskelig og sammenligne med Elkjøp* når de ikke fører blekk til Canon som egentlig er temaet i denne tråden.

Sjekket nettbutikken og fant ikke til Canon der, litt merkelig siden de selger Canon skrivere.

De har det kanskje ikke på nettet, men da jeg hadde Canon skriver og var i "blekk-nød" så hadde min lokale Elkjøp-butikk blekk til min Canonskriver.

Lenke til kommentar

De har det kanskje ikke på nettet, men da jeg hadde Canon skriver og var i "blekk-nød" så hadde min lokale Elkjøp-butikk blekk til min Canonskriver.

Jeg har ikke sjekket i det siste, men den gangen jeg sjekket prisene skulle elkjøp ha 178.- for 1 patron og clas ohlson 147.- for samme patron "Canon CLI-8"

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sjekket i det siste, men den gangen jeg sjekket prisene skulle elkjøp ha 178.- for 1 patron og clas ohlson 147.- for samme patron "Canon CLI-8"

Jeg var som sagt i "blekk-nød" akkurat da, Elkjøp er ikke min faste leverandør av blekk. Siden jeg som regel alltid kjøper fullt sett til min skriver så søker jeg rundt og sist bestilte jeg fra Yaha.no, og med levering pr. brev så var frakten minimal .

(Det kan vel være greit å si at jeg pr. dato ikke har Canon-skriver, men har hatt det tidligere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...