Joachim_F Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) The Raven begynner godt, men Agatha Christie hadde neppe likt avslutningen.Anmeldelse: The Raven: Legacy of a Master Thief Endret 11. oktober 2013 av TST Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Jeg er dessverre helt enig med deg. Første episode er veldig bra, og andre episode også, helt til man ikke spiller Zellner lenger. Trodde dette spillet kom til å trenge høyt opp på min liste over årets beste spill etter at jeg spilte første episode, men til slutt lander jeg på en sekser, akkurat som deg.Det er tydelig at pengene tok slutt da de lagde dette spillet, for så feil går det virkelig ikke an å trå etter en så sterk start. De rare kuttene mellom episodene vitner om at utgiveren kanskje var klar over at om de slapp hele spillet så ville det bli bråk og derfor skjulte dette ved å lansere spillet i et episodeformat, under forventing om at episode 2 og 3 ville fortsette der episode 1 slapp. Endret 11. oktober 2013 av radiohodet Lenke til kommentar
Husam Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg er skeptisk til dette spillet både på bakgrunn av lunkne anmeldelser og det faktum at jeg likte Book of Unwritten Tales langt dårligere enn de fleste andre fans av sjangeren virker å gjøre. Men den krampaktige humoren som ødelegger innlevelsen i det spillet er sikkert ikke noe The Raven lider like mye av. Jeg er såpass nysgjerrig at jeg regner med jeg investerer i dette dersom jeg har tid til å spille før Kickstarter-avkastningene for alvor begynner å renne inn på nyåret. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Skjer med at alle spillnettsteder plutselig skal ha dette ring-designet for å vise anmeldelsens poengsum? O.o Lenke til kommentar
skumletor Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Syns det er litt dårlig gjort med en potensiell spoiler i overskriften. Kommer jo på forsiden av tek. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hvordan er det en spoiler? De sier jo bare at slutten skuffer, ikke hva som faktisk skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå