Gå til innhold

Trenger råd/ hjelp til ny utdannelse


Lamakaro

Anbefalte innlegg

Heisann:) er en travel småbarnsmor på 32 som ønsker og få meg en ny utdannelse. Den utdannelsen jeg har er ikke noe jeg ønsker og jobbe med lenger (kokk). Vil ha en mer familievennlig jobb/ utdanning. Ser for meg kontorjobb og har nå det siste året søkt en del jobber innen kontor og fått nei. Dette tror jeg er forde jeg ikke har noe relevant utdanning og henvise til. Er det noe som heter kontorfag?

I jobben Jeg ser for meg,holder jeg på med kundebehandling, arkivering, organisering, bestilling,planlegging. Ikke noe regnskap siden jeg ikke er noe flink med tall.... Er her noen som kan hjelpe meg i gang på hva jeg må gjøre? Vil gjerne ta en del moduler innen datakortet og bli flinkere innen IT. Trenger jeg høgskole? Trenger jeg allmenfaglig påbygging? Håper her er noen som kan gjøre meg litt klokere:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kundebehandling, bestilling og planlegging virker jo tildels ut som en resepsjonistjobb.

 

Om du har lyst å jobbe med behandling av dokumenter så kan det være interessant for deg å se på arkivarstillinger. Det finnes 3-årige utdannelser innen arkiv og dokumentbehandling. Disse krever generell studiekompetanse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...