Cuneax Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Styr hjemmet fra mobilen.Norske Viva vil gjøre huset ditt smart Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har i dag Tellus Duo og Switchking. Bruker de opp mot mine enheter som kjører på 433 MHz. Fungerer ypperlig! Skal VIVA bruke samme frekvens? Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tja - dette er vel noe som f.eks norske CTM lyng har levert i mange år. Og det kan ikke stille opp med KNX, eller X-Comfort i spesiell grad - ikke veldig "nytt" altså. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hmm, virker ikke særlig nytt, og er også propreitært? Ikke så interessert merker jeg. AtW Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hmm, virker ikke særlig nytt, og er også propreitært? Ikke så interessert merker jeg. AtW Er ikke de fleste systemene på markedet proprietære per i dag? Lenke til kommentar
Viva Labs Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei, Henrik i Viva Labs her. Det finnes mange smarthusløsninger på markedet, og for de med mye penger eller ferdighetene til å installere og programmere dem selv, kan de være alternativer til Viva. Vårt mål er å lage en smarthusløsning for folk flest. Rimelig, enkel å sette opp og helt uten programmering. Blant annet skiller vi oss fra de andre løsningene som nevnes i kommentarfeltet ved at Viva også leverer en skytjeneste som vi håper skal gi et nytt nivå av intelligens til smarthuset ditt. Vi setter pris på alle tilbakmeldingene og håper vi skal greie å overbevise de som er litt kritiske. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei henrik. Når du sier "rimlig"; hva sånn ca tenker du det vil ligge på per kanal med rele, og hver dimmekanal. (som ikke bare dimmer gløedlamper) Vil det være mulig å programere/sette opp mer avansert, eller er det få avanserte funksjoner? AtW Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 KNX er ikke "propreitært" - hvem som helst kan kjøpe ETS og all "dings" applikiasjon er gratis. Det er bus standaren som er felles. Kan bruke Theben, Jung, Elka, ABB, Gira, Berker, etc etc sammen i samme installasjon. Dette virker ikke noe særlig mer avansert enn noe man allerede kan kjøpe på Claser'n. Det er også ganske lite innhold på hjemmesidene. Trenger mer substans før jeg blir interessert kjenner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg