Joachim_F Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Den klassiske eventyrspilltrilogien har nå blitt relansert.Tilbake til vakre Kyrandia Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) -33% om man rasker med seg alle 3 også (innen en uke)! Er vel 0.01$ billigere for alle 3 enn for bare 2 av dem. Endret 11. oktober 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har hatt noen fantastiske øyeblikk med de spillene! Gode gamle Westwood! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Kjøpt alle sammen, såklart. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Oioioi! Dette var ikke dumt! Husker at jeg leste omtalen av Hand of Fate om og om igjen i gamle Databladet. Jeg har spilt gjennom 1 og 2, men jeg vil jo si at nr 2 traff meg best. JEg gledet meg også voldsomt til Malcoms Revenge, men på den tiden var det ikke så mange spillbutikker og dessuten hadde jeg ikke så mye penger slik at jeg fikk tak i en litt ulovlig versjon av spillet. Den funket dessverre dårlig, så nå blir det kjøp så jeg endelige kan få spille nr 3. Malcolm, here I come! 2 Lenke til kommentar
Moltemyhr Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nice. Har ventet på at disse dukket opp igjen. Måtte kjøpe alle tre. Nå er det bare å få tiden til å spille gjennom dem. Fikk visst en gratis kode for The Witcher også hvis noen vil ha. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Oioioi! Dette var ikke dumt! Husker at jeg leste omtalen av Hand of Fate om og om igjen i gamle Databladet. Jeg har spilt gjennom 1 og 2, men jeg vil jo si at nr 2 traff meg best. JEg gledet meg også voldsomt til Malcoms Revenge, men på den tiden var det ikke så mange spillbutikker og dessuten hadde jeg ikke så mye penger slik at jeg fikk tak i en litt ulovlig versjon av spillet. Den funket dessverre dårlig, så nå blir det kjøp så jeg endelige kan få spille nr 3. Malcolm, here I come! Jøss en annen Databladet-leser jo! Tror jeg fremdeles har Hand of Fate-boksen liggende. Var mitt første fullprisspill. 499kr på 9-årsdagen min Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det er sikkert mange av oss. Jeg vet at jeg tyter om databladet i mange tråder, men det var tross alt et perfekt spillblad. Ihvertfall den gang da. Jeg har noen gamle blad liggende oppe på loftet til foreldrene mine. KAnskje jeg får besøke dem ved en gitt anledning. Når det gjelder fullprisspill så tror jeg ikke jeg hadde så mange av disse. Jeg var utrolig fascinert av The Legacy (det var jo digitaliserte sprites og greier) og kjøpte vel det. Men det tror jeg må ha vært på noe form for salg hos IQ data i Bergen... Jeg pleide å stikke innom der for å spille Championship Manager på prøvemaskinene deres... Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det er sikkert mange av oss. Jeg vet at jeg tyter om databladet i mange tråder, men det var tross alt et perfekt spillblad. Ihvertfall den gang da. Jeg har noen gamle blad liggende oppe på loftet til foreldrene mine. KAnskje jeg får besøke dem ved en gitt anledning. Helt enig, Databladet var en perle med mye sjarm. Som deg har jeg endel blader liggende hos foreldrene mine selv om det er langt fra komplett samling og definitivt ikke i mint-condition. Har vurdert om jeg skal scanne inn litt (spesielt Trashcan) for å dele denne kulturhistoriske perlen Fullpris-spill var definitivt ikke vanlig for meg heller. Etter Hand of Fate må jeg frem 4-5 år til Half-Life før jeg igjen skulle betale fullpris for et spill. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kan faktisk ikke huske hvilke fullpris-spill jeg kjøpte i den tiden der. Tror kanskje de første fullpris-spillene jeg begynte å kjøpe var noen Championship Manager greier. De var kopibeskyttet og store, må vite... Ellers skulle det ha vært en eller annen side dedikert til slik god gammel underholdning... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det er sikkert mange av oss. Jeg vet at jeg tyter om databladet i mange tråder, men det var tross alt et perfekt spillblad. Ihvertfall den gang da. Jeg har noen gamle blad liggende oppe på loftet til foreldrene mine. KAnskje jeg får besøke dem ved en gitt anledning. Når det gjelder fullprisspill så tror jeg ikke jeg hadde så mange av disse. Jeg var utrolig fascinert av The Legacy (det var jo digitaliserte sprites og greier) og kjøpte vel det. Men det tror jeg må ha vært på noe form for salg hos IQ data i Bergen... Jeg pleide å stikke innom der for å spille Championship Manager på prøvemaskinene deres... The Legacy var ikke det et skrekkspill fra Microprose? holdt på dø av skrekk i det spillet hehe Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ja, det var det. Jeg husker jeg så annonser for det i engelsk-språklige datablader og kunne ikke tro at noe med så magisk grafikk var tilgjengelig. Det tok sin tid før jeg fikk tak i det, men jeg skjønte egentlig ikke helt hva jeg skulle gjøre i det spillet så det havnet på en måte bare på bokhyllen som noe form for utstillingsgreier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå