Xqtor Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Noen som vet om man kan kjøre Norton Antivirus 2004 på Windows Server 2003? Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 har du prøvd da? jeg har hørt at det er mange som har trøbbel med å kjøre Norton på Windows 2003, men jeg er ikke så sikker på dette, normalt skal Norton gå på alle Windows versjonene. er det Norton eller NIS 2004 du har? Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 2003-versjonen er visstnok forsøkt installert uten hell. Det er Norton Antivirus Professional Edition det er snakk om i tilfelle. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg bruker Norton Antivirus Corporate Edition. Virker bra ! Servere støtter som regel ikke standard-utgaver av antivirusprogrammer pga oppstartrutiner rundt oppdateringene. Litt kjedelig å starte en Domene-kontroller fordi man har oppdatert antivirus-definisjonene... :wink: Kan fort få ganske omfattende følger hvis mann har mange koblet opp mot DC'n. Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Desktopversjoene av Norton er ikke satt opp for bruk mot server. Man kan fint få dette til å fungere, men mye av oppdateringsrutinene (som nevnt) vil da kreve en omstart, noe som ødelegger noe av prinsippet om feks opptid / server tilgjengelighet. Skaper også unødvendig bry for brukerne. Symantec (eller Norton om du vil) Corporate Edition Server er å anbefale om du skal bruke dette til "seriøs" serverdrifting. - Ralek - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå