Ida Oftebro Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Se opp for falske mobilannonser, advarer norsk sikkerhetsforsker.Slik lures du av falske Android-apper Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Mmmmm, løk! Mye ligger nok enda på brukeren. Det er helt ok spør du meg, skaper ikke tomsinnede brukere som skylder på alle andre når de blir lur 4 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Om man slår av sperren for å installere apper fra andre steder enn Google Play, henter ned APK-filer fra diverse plasser rundt på nett og installerer dem, så burde man også kjenne til risikoen. Men er jo utrolig hva enkelte ikke teknologiske brukere klarer og få til i blant. 3 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 "IQ-resultatet er klar. Det ikke er veldig bra." 3 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 "IQ-resultatet er klar. Det ikke er veldig bra." Den egentlige IQ-testen her er vel om du er dum nok til å la deg lure. Har du mer enn 90 i IQ så kommer du aldri til å trykke på den knappen Skrivefeil i overskriften og de suspekte betingelsene burde få de fleste til å avinstallere faenskapen fortest mulig. 1 Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Syns brukere som er så dumme fortjener dette hehe 1 Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nei, jeg lures ikke av sånt tull. Idioter lures av sånt tull. Folk som går på slikt fortjener og få livet forpestet av virus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Kontakt operatøren din NÅ og legg inn sperre mot teletorg, opplysningen og sms-tjenester. Ett gram forbyggende er bedre enn ett kilo reparasjon. Alternativt: folk som får virus forjener å bli drept med kniv. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Virus på mobilen har jeg fått en gang men det er lenge siden nå. Det var i Android sin barndom med Android 2.2 på en eldre HTC telefon. Det jeg gjorde var og trykke på en link til en app utenfor Google play. Har lært mye etter den gangen og det viktigste er at alt jeg installerer kommer fra Google play store og ikke stol på noe som kan være for godt til og være sant..... Så virus er enkelt og få og et sant helvete og bli kvitt ;-) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hadde ikke forundra meg om mange hadde gått på denne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Seriøst: har du linken? Jeg liker å teste sånne linker, med ubrukelige data, selvsagt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hvis du tenker på kredittkortbildet så har jeg desverre ikke det. Det er et eldgammelt bilde og jeg vet ikke engang om det er fra en ekte side. Jeg bare elsker det bildet for det viser så tydelig hva som skjer når gud og hvermann får tilgang til datamaskiner og internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg