Gå til innhold

Beyond Two Souls eller Heavy Rain?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

AmGei.png

Mvh

IGN

Du kan vell egentlig stortsett bare ta å se litt gameplay og evt. bedømme ut i fra det? Eller lese noen anmeldelser (uten spoilers).

Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt Heavy Rain så kan ikke uttale meg om Beyond Two Souls, men slik det ser ut nå så har ikke BTS fått like gode anmeldelser som Heavy Rain.

Jeg vil si at Heavy Rain er vel verdt en gjennomgang, men det er sannsynligvis ikke et spill du kommer til å spille mange ganger.

Personlig spilte jeg gjennom bare en gang og er fornøyd med det. Det er en opplevelse mer enn et spill, men det samme gjelder jo BTS.

Du bør kanskje lese litt om historien til begge to siden det er det viktigste i spillene. Heavy Rain har to karakterer, en far som leter etter sønnen sin og en detektiv.

BTS synes å være om en kvinne med spesielle evner og spøkelset som følger henne.

Heavy Rain er vel billigere siden det er et gammelt spill hvis prisen betyr noe.

Lenke til kommentar

Det er ikke tvil om at Heavy Rain er milevis foran Beyond: Two Souls, men jeg ville spilt begge to likevel. Hvis du først skal spille Beyond: Two Souls vil jeg faktisk også anbefale The Walking Dead før du spiller Beyond: Two Souls (hvis det er spilltypen du er interessert i).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

du har kansje spiltl the last of us, men om du ikke har det burde du kjøpe det.

det er det mest gjennomførte spillet jeg noen gang har spillt, med en historie som griper deg på en måte ingen andre spill har klart.

det er en spillopplevelse som aldri vil glemmes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...