KNurven Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har bestilt inn noen ibm servere av denne typen http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/$ww...Document#memory her ser jeg at cpuen har en fsb på 400mhz. mens minnet de bruker er pc2100. er det bedre og få tak i minnet som kjører på 400mhz slik at minne og cpu kjører på samme fsb. eller ligger det her noen begrensninger i hovedkortet? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 tror ikke du får noen hk støtter mer enn pc2100 men du kan jo overklokke D: . Du kan jo ringe og spørre ibm. Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 tror ikke du får noen hk støtter mer enn pc2100 men du kan jo overklokke D: . Du kan jo ringe og spørre ibm. hehe overklokking ja. nei tror ikke det siden disse skal være en av i alt 3 terminalserver for ca 150 brukere. denne må være blodstabil. nei spurte bare forde jeg skulle kjøpe inn extra minne. men snakket med firmaet jeg bestilte igjennom. så det ble til at jeg bestilte likense brikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå