Gå til innhold

Ny god smarttelefon

Kridal

Anbefalte innlegg

Hei!

Har levd en stund med iphone nå, men etter at prisee på iphone 5S ble sluppet har jeg sterkt vurdert å gå over til noe annet! Har liten erfaring med andre mobilen når det kommer til kvalitet, byggekvalitet, hvilke merker som er gode osv! Kom gjerne med tips der :)

Har sett ut noen telefoner som kan friste:

Xperia Z1: Litt bekymret for størrelsen, men dette er kanskje noe man venner seg til? Ellers ser det ut som en kanontelefon!

LG G2: Har fått sansen får vanntette mobiler, og det er kanskje det største argumentet MOT denna.

Galaxy S4 Active: Denne er vel litt eldre enn de andre? Begynner den å bli utdatert, eller er det fortsatt en toppmodell?

Har også sett litt på de andre xperiamodellene (V, Z, ZR). Er Z1 så mye bedre at det er verdt de ekstra pengene, eller kan det være like greit å gå for de noe eldre modellene? I så fall hvilke av de?

Som dere skjønner, jeg er ganske rådvill og tar imot alt av tips og erfaringer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var der du var og var rimelig klar for z1 pga vanntett. Men så lekte jeg meg ekstra med jobbene demotlfvav g2. Den har større skjerm, bedre innsyn vinkler og mer farger. Generelt bedre skjerm. Like rask men med bedre batteri. Jeg løpte den. Begynte å bruke den i 4 tiden. I går og har lastet ned mye musikk via spotify og apps og enda 56% strøm igjen. (Startet på 90%). Det er helt vilt:)

Lenke til kommentar

Alle du nevner er gode kandidater!

Det blir personlig preferanse hva du velger, så om mulig anbefaler jeg at du drar til en butikk og prøver så mange som mulig :)

Liker selv Xperia-serien. Syns også Z er for stor og hadde selv valgt ZR. I Japan kommer det en 4,3 tommer versjon av Z1. Håper denne kommer til Europa/Norge også!

Jeg liker minst Samsung. Både pga. designet til mobilene, men mest av alt medfølgende programvare og hvordan det ser ut (TouchWiz).

Selv har jeg HTC One X (siden mai 2012) og er meget fornøyd. HTC One får også mye skryt, men dessverre har HTC slitt veldig det siste året...

Lenke til kommentar

Liker selv Xperia-serien. Syns også Z er for stor og hadde selv valgt ZR. I Japan kommer det en 4,3 tommer versjon av Z1. Håper denne kommer til Europa/Norge også!

Når er det rimelig å anta at det vil komme (evt skjønne at det ikke vil komme) en lansering av denne i Norge da? Det hørtes ut som et optimalt alternativ for meg i alle fall :D

Lenke til kommentar

Har prøvd forskjellige launchere, men disse erstatter ikke ALT. Dog kommer man et stykke på vei. Man får heller ikke avinstallert medfølgende programvare. Da må mobilen rootes og man må legge inn custom ROM.

Jeg vil tro det kommer en Z1 "mini" eller oppgradert ZR til Europa/Norge, men umulig å si når.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...